Localitatea Baile Felix marcata aiurea!

Turistul Promotor

to mapping...@googlegroups.com
La Multi Ani!

Exista o problema de mai bine de 12 luni legat de afisarea si amplasamentul statiunii Baile Felix pe paginile cautarilor Google.
In partea dreapta se afiseaza o harta care indica amplasamentul statiunii Baile Felix la o distanta cu cca 30 KM mai mare de Oradea, intr-un loc in care nu exista nici macar vreo asezare umana.
Acest lucru a produs, produce si daca ramane asa si pe viitor va produce dezinformari grosolane. Au fost oameni care din comoditate, lene au luat de buna acea indicatie si au pierdut timp pe drumuri cautand statiunea la 30 Km de amplasamentul real!
Eu am "raportat" gresala prin intermediul feedback-ului existent pe pagina dar acea facilitate este egala cu zero din cate se pare deoarece pana acum nu s-a intamplat nimic.
Asadar daca exista vreo posibilitate de corectare a problemei semnalate ar fi util ca acest lucru sa se intample cat mai repede posibil, atata timp cat mai exista statiune!

Multumesc pentru intelegere.