Ajutor adaugare drum privat

Gavrila Lucian

to Mapping Romania
Incerc sa adaug un drum privat si primesc eroare > Această caracteristică prezintă o problemă. Semnalați eroarea și includeți un link către această pagină. Adresa acestei caracteristici nu a putut fi validată. Vă rugăm corectaţi componentele evidenţiate și trimiteți din nou

Este vorba de accesul din DE 771/91 (pe care l-am adaugat cu success ca drum public acum cateva zile) catre sediul "Industrial GP". Am completat la observatii adresa (care este una foarte neobisnuita ce nu poate fi trecuta in campurile editorului). As dori adaugarea acestui drum si terminarea lui cu o parcare pentru a putea ruta pana in curte. In acest moment, daca se incearca rutarea, ea se opreste brusc pe DN1, la iesirea din Ploiesti spre Brasov, in dreptul cladirii Industrial GP (iar accesul nu este pe acolo intrucat ar interfera cu breteaua pasajului DJ236 peste DN1 ce merge catre Brasov)

Matei Gall

to Mapping Romania on behalf of Gavrila Lucian
Am adăugat un drum din DE către Industrial GP. Nu știu dacă corespunde cu realitatea din teren, te rog să corectezi, să modifici atributele etc.
Sper să poți continua cu parcarea...

Numele DE771/91 este corect? Ai o sursă care să confirme?

Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
Pentru mai multe opţiuni puteţi vizita acest grup la
http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Mapping Romania” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mapping-roman...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.