Google Traffic layer în România

Adrian Stoica

to mapping...@googlegroups.com
Salut
Aveți cumva vreo informație referitoare la extinderea pe viitor a layer-ului de trafic live in Romania?
Întreb pentru că știu că aceeași situație a fost și cu hărțile în trecut - lipseau cu desăvârșire - așa că ne-am organizat și am editat și acum avem.
Nu se poate face o cerere oficială?
Sincer, este principalul motiv pentru care nu folosesc navigația google maps, iar waze este o semi-varză (dacă nu pui tu pe hartă încetinirea de trafic, nu apare).
Sunt oare singurul care crede că e ciudat că de peste 5 ani nu a mai fost extins acest layer de trafic?
Este chiar un feature aproape la fel de esențial ca și rutarea din punctul A în punctul B.
Numai bine
Adi
Message has been deleted

Adrian Stoica

to mapping...@googlegroups.com
S-a rezolvat. Avem layer de trafic! URA!!! :))

Andrei D.

to mapping...@googlegroups.com
Avem de 3 ani. Din vara lui 2012.

Adrian Stoica

to mapping...@googlegroups.com
Răspuns de București.
Sigur, dacă mergi doar prin București și pe la mare pe autostradă, ai din 2012.
Cu excepția Autostrăzilor și Bucureștiului nu era activ.