Corectie locatie (Această caracteristică prezintă o problemă. Semnalați eroarea și includeți un link către această pagină.)

Tiberiu Rus

to Mapping Romania
Salut tuturor,

In primul rand felicitari pentru munca titanica pe care o faceti.

Am o problema. Am incercat sa corectez o locatie insa primesc mesajul: Această caracteristică prezintă o problemă. Semnalați eroarea și includeți un link către această pagină.

Problema:

Nu are nume cu diacritice, ar trebui sa fie Băile Figa
Categoria principala nu este corecta, ar trebui sa fie Statiune, SPA, Piscina
Site-ul web nu este unul reprezentativ, cel mai bun exemplu l-am gasit pe google fiind www.bailefiga.com

Exista 2 locatii insa cea la care fac referire mai sus are deja peste 20 de review-uri.
Daca s-ar corecta, ar putea fi stearsa cealalta locatie.

Cred ca am si salvat o schita cu modificarile.

Multumesc,

Matei Gall

to Mapping Romania on behalf of Tiberiu Rus
Păi s-ar putea să fie 2 chestiuni diferite:
- stațiunea - celălalt POI;
- o unitate de cazare (pensiune, sau ceva similar) - acesta, dar din site-ul indicat nu rezultă (e un site general pentru căutare cazare).
Eu cred că acesta trebuie șters, iar celălalt corectat / completat după caz...

Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
Pentru mai multe opţiuni puteţi vizita acest grup la
http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Mapping Romania” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mapping-roman...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.