Strazi traduse

R3dLine237

to Mapping Romania
Salutare!

Cum procedez cand imi apar strazi in ungureste pe google maps? Caut in limba romana si apoi se traduce singur gresit... Cum procedez sa le scot definitiv din optiuni? Nu le vreau in ungureste pentru ca nu-mi sunt necesare/utile asa. Stie cineva cum rezolv problema? Multumesc anticipat!

O zi buna!

Nemes Botond

to R3dLine237 prin Mapping Romania

Salut!

Hai la Odorheiu Secuiesc si vezi daca si la mine apare asa, daca apare pe limba romana, solutia ar fi sa treci denumirea in lb. maghiara la OBSCURE. Eu am avut acelas problema, dar invers. Eu fiind ungur asa cum e si majoritatea orasului, denumirile de strazi am pus la OFFICIAL in ambele limbi, dar tot a venit cineva si ma bagat la OBSCURE. De vreo doua ori am schimbat si eu inapoi, dar dupa aia m-am cedat si am lasat asa, desi, cel putin pe plan local ambele denumiri sunt oficiale.

Bafta la editari! daca se mai poate denumi asta "editare".

Cu stima,
Boti
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
Pentru mai multe opţiuni puteţi vizita acest grup la
http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Mapping Romania” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mapping-roman...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.