Imposibil de adaugat un nou contur

Flavius

to Mapping Romania
Salut,

Am observat ca in Map Maker nu mai exista o optiunea separata de "Add Shape" ci doar "Add Point" si "Add Line".
Dar am observat ca dupa ce se adauga un punct nou (POI) si acesta este salvat, pe urma exista optiunea de "Add shape" in meniul de editare al acelui punt, dar aceasta optiune doar deschide formularul de editare a proprietatilor POI-ului si nu da posibilitatea de a desena un contur. Am incercat in Firefox si Chrome si nu reuses ca adaug contur.

A mai observat cineva problema asta? Exista un workaround sau o alta modalitate de a adauga un contur? Fac eu ceva gresit?

Ciprian Mihai Coman

to Mapping Romania
Salut,

Nu se mai pot adauga contururi prin MapMaker dupa problemele generate de acest eveniment: http://www.theguardian.com/technology/2015/jul/15/google-map-maker-urinating-robot-controversy