A1 Orastie - Sibiu

Daniel PRECUPEANU

to mapping...@googlegroups.com
Salut!

Datorita timpului mare de propagare pe harta oficiala (3-4 sapt), adica a faptului ca un drum dupa ce este trecut completed pe MapMaker apare la indicatiile de orientare pe harta oficiala mult mai tarziu, am trecut ca fiind "Completed" portiunea de autostrada A1 dintre Sibot si nodul "Sebes Vest". Oricum, chiar daca am legat-o pana la nodul din Sebes, aceasta nu va aparea in indicatii deoarece nu este "legata" la nodul de la Aurel Vlaicu (Orastie).
Eu zic ca avand in vedere ca pe 15 Dec se deschide, ar trebui trecut de acum ca fiind completed intreg nodul de la Orastie. Autostrada va aparea pe harta Google Maps, dar nu va aparea la indicatiile de orientare, datorita timpului de propagare amintit mai sus.

Voi ce ziceti?

P.S. Inainte sa dati un raspuns, va rog sa va ganditi bine la ce am spus mai sus.

Multumesc!

Daniel PRECUPEANU

Mircea (mbdroid)

to mapping...@googlegroups.com
Salut,

Mi se pare ok, în plus am impresia că mereu s-a procedat astfel.

By the way, cea mai multă lume nu mai intră pe acest grup ci îl folosește pe cel de aici: https://groups.google.com/forum/#!forum/map-maker-romania

Mircea

Mircea (mbdroid)

to mapping...@googlegroups.com
Sorry, nu observasem că ai postat și acolo deja.

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Deja avem accidente si pe noul tronson: http://www.evz.ro/detalii/stiri/efectele-accidentului-pe-autostrada-sibiu-orastie-cad-capete-in-cnadnr-1073758.html

Google e de vina ca i-a trimis pe-acolo :)

Ciprian Mihai Coman

to mapping...@googlegroups.com
Era de asteptat sa se intample asa ceva. Rezultatul incompetentei persoanelor numite in functie pe criterii dubioase.

Bine ca se grabesc la taiat panglica in perioada de iarna, cand nu merg panourile de avertizare, nu exista centru de intretinere si coordonare.

Si ca sa fie balciul complet uite  informare pe site la cnadnr, citez:

precizează că acțiunea de combatere a producerii poleiului a început la ora 3.00 prin acționarea cu 3 ( trei) utilaje care au răspândit o cantitate de 16 tone de material antiderapant. La ora 6.00 pe sectorul de autostradă Sebeș-Turda s-a efectuat o revizie pentru stabilirea măsurilor de acționare.

Demisia!