Moderare Statiunea Parang

Daniel Gavan

to mapping...@googlegroups.com
In aceasta pozitie este conturul zonei turistice Parang
s-a facut o modificare pentru "firma" Parang Sports care a preluat toata statiunea, am corectat pe 7 feb. facand un POI pentru firma si redesenand conturul, dar un moderator indian nu e de acord
Asa ca vreau o mana...doua de ajutor
Multumesc.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Tie iti place sa ai "pata aia gri" pe harta in locuri unde ai padure si pasune? Lasa numai POI, delimitarea peste padure si pasune cu culoare gri "e daunatoare sanatatii" :))
Message has been deleted

Daniel Gavan

to mapping...@googlegroups.com
Asa este configurata statiunea, cu partii de schi printre paduri si pasuni....Iar schiatul este foarte sanatos :)

Cătălin Strătilă

to mapping...@googlegroups.com
Salut Daniel. Din păcate nu te putem ajuta. Acest poligon http://goo.gl/4QoOaC nu se poate modera (This edit is not open for user reviews).

Daniel Gavan

to mapping...@googlegroups.com
Salut. Am dat stergere,dupa aprobare voi corecta cu POI

Ady Avram

to mapping...@googlegroups.com
ce caracteristici ar trebui sa aiba un drum offroad, drum forestier pamant cu gropi de tot felul pe anumite portiuni intrerupt? ca as vrea sa corectez in zona mea deoarec un indian mi-a umplut toate padurile de drumuri cu 2 benzi si asfalt :D

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Terminal road, 15km la ora si dirt sau gravel pentru drumurile forestiere. ( in general)