Locatie inchisa dar inca vizibila

Raul Farcas

to Mapping Romania
As dori sa sterg definitiv locatia aceasta MultiClean Deva de pe strada Calea Zarandului .Sunt proprietarul acestei curatatorii si as dori sa ramana pe harta doar curatatoria de pe Aleea Pacii .

Cum pot sa sterg definitiv locatia sa nu mai apara pe Google ca locatie inchisa ?

synkus

to Mapping Romania
Salut. Încearcă așa (cel puțin așa eu am reușit cu o locație de-a mea):

1. Intră în Google My Business și redeschide locația.
2. Așteaptă până pe hartă locația apare ca redeschisă.
3. În Google My Business bifează locația care vrei să o ștergi și apoi - Remove.
4. Așteaptă până când în Google Map Maker locația ta nu va mai avea „insignă verde”.
5. Șterge locația în Google Map Maker (s-ar putea să fie nevoie de aprobarea unui moderator).

Succes