Cereri de moderare VIII

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Cereri de moderare.

Va rog sa folositi versiunea scurta la link uri (http://goo.gl/). Mersi.

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
Un drum: http://goo.gl/oyZAy

Multumesc

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
De ce nu corectezi adresa la segmentele intersectiilor pe care le pui la moderare? Judetul apare la District/County inloc de State/ Province. De aia iti intra la moderare, pentru ca nu corectezi judetul la adresa.

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Radu Ionita
Salut!
@Radu Ionita.

(in caz ca imi era adresat sfatul).
Exact asta fac. Dar nu pot drege simultan toate drumurile. Inerent, primul intra in moderare.

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
Sabin, vezi ca ai o optiune "Show quoted text", daca o apesi vezi la cine ma refeream. Iar ce spui nu prea are sens, sfatul meu era pentru evitarea intrarii in moderare.

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Radu Ionita
@Radu

Da, multumesc. Intr-adevar, nu am afisat textul citat.
La momentul primirii mesajului aveam doua drumuri in moderare, din alte cauze.

Oricum, nu era cu suparare. Imi putea scapa si mie o asemenea corectie district -> judet.

Radu Ionita

to Mapping Romania on behalf of Sabin B
Nicio suparare, doar sa nu-ti mai scape pentru ca asta este
principalul motiv pentru care segmentele de drum modificate intra in
moderare. Presupun ca vrei sa mergi rapid, nu sa stai la fiecare
segment la moderare. Chestia asta a descoperit-o primul AdelTeo.

2013/3/11 Mapping Romania on behalf of Sabin B
<mapping...@googlegroups.com>:
> [...]
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
> grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
> Pentru mai multe opţiuni puteţi vizita acest grup la
> http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro
>
> ---
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la un subiect din grupul
> "Mapping Romania" din Grupuri Google.
> Pentru a vă dezabona de la acest subiect, accesaţi
> https://groups.google.com/d/topic/mapping-romania/12UlaadayuQ/unsubscribe?hl=ro.
> Pentru a vă dezabona de la acest grup şi de la toate subiectele din grup,

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
Un segment izolat: http://goo.gl/i3o1m
Si un drum nou: http://goo.gl/qthvm

Multumesc

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Andreic

to mapping...@googlegroups.com
Intersectie de sters - http://goo.gl/1HbYR

tnx.

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com
http://goo.gl/sI6Jz
P.S. strazile din post-urile de mai sus inca au nevoie de recenzie

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com
http://goo.gl/gcI24
http://goo.gl/Kuwqs acest La Mama asteapta recenzie de ceva timp

Ciprian

to mapping...@googlegroups.com
Message has been deleted

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Stan Ionescu
Pentru prima data (pentru mine) o denumire in moderare: http://goo.gl/2nYWz
Or fi intrat ciorile pe blacklist?

Multumesc.

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Mircea (mbdroid)

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com
http://goo.gl/lutk2
si in posturile de mai sus am mai multe strazi ce asteapta recenzie

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

George Chelaru

to mapping...@googlegroups.com

 un drum pietonal de acces: http://goo.gl/qezvo . Mulţumesc!

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of George Chelaru

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of George Chelaru
Inca un drum: http://goo.gl/CVOb8

Multumesc

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of George Chelaru
Un drum comunal http://goo.gl/Vcvoc
si unul local http://goo.gl/CVOb8

Multumesc

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
Inca o prelungire a DC195: http://goo.gl/Vcvoc

Gresesc setand adresa (judetul corect)?
Oricum, am inceput din capatul celalalt si o sa unific rutele la final.

Multumesc

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com
http://goo.gl/Og10Y va rog inca o aprobare aici pentru a termina lucrarea, a primit o aprobare dar tot nu a iesit din recenzie

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
Doua intersectii:
una nou creata - http://goo.gl/O3nyP
si una mutata - http://goo.gl/kOJKR

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

♔ Cosmin Bontaş ♔

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
iar si-au bagat deliciosii coada...

2013/3/14 Sergiu Alexandrescu prin Mapping Romania <mapping-romania+noreply-APn2wQcE...@googlegroups.com>

[...]

Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Mapping Romania” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa mapping-roman...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
O intersectie la limita localitatii: http://goo.gl/6ZZqZ

Multumesc

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
O localitate http://goo.gl/I0B6j

Multumesc.

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
O localitate http://goo.gl/9HciH
si doua intersectii inutile http://goo.gl/OHqDE si http://goo.gl/f2roz

Multumesc

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com
http://goo.gl/Vzl79 va rog o recenzie aici, blocheaza lucrarea in zona

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Sergiu Alexandrescu

to mapping...@googlegroups.com

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Sergiu Alexandrescu
Cateva localitati din comuna Silistea Braila:

Doua intersectii inutile:

Si una nou creata cu drum temporar: http://goo.gl/0PJdJ

Multumesc.

Ciprian Mihai Coman

to mapping...@googlegroups.com

Ciprian Mihai Coman

to mapping...@googlegroups.com

Nelu Preda

Cătălin Strătilă

to mapping...@googlegroups.com
Am corectat numele și atributele acestora la Brașov: http://goo.gl/gcvit și http://goo.gl/E9aGD. Mulțumesc.

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com

Nelu Preda

to Mapping Romania on behalf of Marius C.
@Marius, editarea dă la recenzie mesajul : Some data is missing in this area, please report this error along with a link to this page

2013/3/17 Marius C. prin Mapping Romania <mapping-romania+noreply-APn2wQcq...@googlegroups.com>

thanks!

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com

Andreic

to mapping...@googlegroups.com

Radu Ionita

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Radu Ionita
@Radu

Da.
Cand am inceput, existau doua rute, una de la DJ202A prin Salcia Tudor pana in Cuza Voda si alta de la DJ 202 trasat doar in Ciorasti (capatul din stanga).

Am prelungit o parte dinspre Cuza Voda - aici a mers greu, pentru ca imi cerea moderare din cauza adresei (judetul). Apoi am inceput de la Ciorasti prin Satul Nou pana am obtinut un traseu/drum continuu.

La final am selectat tot traseul normal, am eliminat una dintre rutele vechi si am extins-o pe cealalta.

Fiind prima data cand operez la nivel mai larg (pentru mine) imi asum o rezerva spunand ca am procedat corect si ca ruta este acum buna (una singura, pe tot traseul normal). Astept confirmare / sfaturi.

Multumesc

P.S. Oricum, intrebarea ramane inca valabila.

[...]

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of Radu Ionita
Un drum temporar http://goo.gl/f5Tzo

Multumesc

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com

Anton Crinescu

to mapping...@googlegroups.com

Marius C.

to mapping...@googlegroups.com
http://goo.gl/Ps6lL

refacere segment

Radu Ionita

to Mapping Romania on behalf of Marius C.
Vad ca v-a apucat pe toti editarea pe traseele astea din interirorul
Bucurestiului pe care editez eu rute. Puteti sa le lasati in pace
cateva zile va rog?
Multumesc.

2013/3/18 Marius C. prin Mapping Romania
<mapping-romania+noreply-APn2wQcq...@googlegroups.com>:
> http://goo.gl/Ps6lL
>
> refacere segment

♔ Cosmin Bontaş ♔

to Mapping Romania on behalf of Radu Ionita
Aprobati va rog ce mai este pe profil la mine (mai ales judetele si localitatile) ca intre 21:30 si 22:00 ora Romaniei intra in mentenanta indienii si nu vreau sa faca iar totul praf.

2013/3/18 Mapping Romania on behalf of Radu Ionita <mapping...@googlegroups.com>
[...]

Herepean Nicu

to Mapping Romania on behalf of K.B.
de la mine e done dar mai trebuie

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
O sa treaca mult si bine pana se aproba judetele...

♔ Cosmin Bontaş ♔

to Mapping Romania on behalf of Cătălin Podoleanu
ma gandeam pate am noroc (si asa am luat vreo 2 rahati prin bucuresti :) ) si trec cu vederea peste si le aproba daca tot intra in mentenanta. daca vede multe aprobari accepta si ei ca orium nu au la dispozitie decat 30 de min.

2013/3/18 Cătălin Podoleanu prin Mapping Romania <mapping-romania+noreply-APn2wQfM...@googlegroups.com>
O sa treaca mult si bine pana se aproba judetele...

♔ Cosmin Bontaş ♔

to Mapping Romania on behalf of Cătălin Podoleanu
ce dracu am scris ma acolo. zici ca am 2 clase precum trenul :D.

ma gandeam poate am noroc (si asa am luat vreo 2 rahati prin bucuresti :) ) si trec cu vederea peste si le aproba, daca tot intra in mentenanta. daca vad multe aprobari accepta si ei ca orium nu au la dispozitie decat 30 de min.

Cătălin Strătilă

to mapping...@googlegroups.com
Cosmin, poate ar fi trebuit să lași numele transliterate în celelalte alfabete. Nu bag mâna în foc că sunt scrise corect, dar poate este de folos pentru cei ce folosesc alte scrieri decât cea latină.

Herepean Nicu

to Mapping Romania on behalf of Cătălin Strătilă
http://goo.gl/EAFmr Multumesc

În data de 18 martie 2013, 21:14, Cătălin Strătilă prin Mapping Romania <mapping-romania+noreply-APn2wQfE...@googlegroups.com> a scris:
[...]

♔ Cosmin Bontaş ♔

to Mapping Romania on behalf of Cătălin Strătilă
te referi la brasov?ca acolo am schimbat noar un nume. celelalte edituri sunt sterse doar cele cu campuri libere.

2013/3/18 Cătălin Strătilă prin Mapping Romania <mapping-romania+noreply-APn2wQfE...@googlegroups.com>
[...]

It is loading more messages.