Reconfirmarea unor reguli de editare pentru Benzinării

synkus

to mapping...@googlegroups.com
Vă salut.

Sunt nou pe Google Map Maker și ca orice începător am făcut mai multe erori la editarea unor locații (benzinării). În primul rând, că nu am citit de la bun început ghidul și regulile de editare valabile pentru România și, în al doilea rând, că am interpretat greșit unele reguli în ce privește denumirea oficială a punctelor de lucru (am arătat și bonuri fiscale din stație :) ), deși alți revieweri români corect mi-au menționat aceste erori.

Văzând că din această cauză pe hartă apar tot mai multe neconcordanțe, am creat un topic pe forumul englez și am primit și un răspuns, care ar putea fi utilizat în viitor pentru astfel de situații „litigioase”.

Când se va redeschide Map Maker, voi corecta datele greșite.