On 8 huhti, 16:51, j v <
joanna.myy...@gmail.com> wrote:
> Pöytä on ostettu uutena varmaankin Sotkasta, mutta on kahden muuton ja
> käytön vuoksi elämää nähnyt, löytyy naarmua ja kolhua. Tarvitsee siis
> hioa ja maalata/lakata uudelleen että saa siistiksi taas. Mutta kyllä
> on käyttökelpoinen vielä, muuton vuoksi ei vaan mahdu enää kämppään.
>
> Ja tosiaankin pöytä on täyspuinen, eikä lastulevy moskaa.
>
> Saa hakea ilmaiseksi Pirkkalasta. Jos ei luonto kestä ilmaiseksi
> hakemista, emme kiellä tuomasta esim pakettia Juhla Mokkaa. Pöydän saa
> hakea vaikka heti.
>
> Noin mitat:
> Leveys: 135cm
> Syvyys: 60cm (levein kohta), 50cm (kapein kohta)
> Korkeus: 72cm
>
Pöytä on mennyt. Kiitos kiinnostuneille!