Re: klaidos ManoSeimas.lt rezultatų skaičiavime

2 views
Skip to first unread message

Mantas

unread,
Jun 19, 2012, 7:31:12 AM6/19/12
to Emilis Dambauskas, Ignas Rubikas, Tomas Krilavicius, ManoSeimas.lt
Savaime suprantama, kad formulė yra taisytina.

Šiuo metu, pati formulė, tokia kokia yra, veikia teisingai, t.y.
programavimo ar matematinės klaidos nėra, tai sakydamas remiuosi savo
testavimais. Todėl labai padėtų susikalbėti, jei nebūtų painiojamos
techninės klaidos su loginėmis.

Kitas klausimas ar formulė turi loginių klaidų ir ar pačią formulę ir
jos logiką reikia tobulinti, tai žinoma, kad ją galima ir reikia
tobulinti. O kaip, tai čia kitas klausimas. Jei tai „makes sense“,
galima įtraukti naujų kriterijų, pavyzdžiui, kiek laiko seimo narys
dirba seime, koks to seimo nario posėdžių lankomumo procentas, koks
balsavimų, kurie priskirti sprendimui lankomumo procentas, ar seimo
narys dažnai keičia frakcijas ar seimo narys dažnai migruoja tarp
frakcijų, ar daug įstatymo projektų yra pasiūlęs, kokia to seimo nario
akių ar plaukų spalva ir t.t. ir t.t.

Konkrečiai, jei seimo narys per visą kadenciją seime dirbo tik vieną
dieną, tai daro jį geresniu, ar blogesniu visuomenės atstovu? Manau
sunku atsakyti, nes priežasčių, kodėl jis dirbo tik 1 dieną, gali būti
labai daug. Todėl, klausimas ar reikėtų tokį kriterijų traukti į
formulę?

Tuo tarpu, jei sprendimui priskirti 50 balsavimų ir iš jų kai kurie
seimo nariai dalyvavo vos viename balsavime, tai visiškai sutinku, kad
tokių seimo narių reikėtų iš vis neįtraukti prie to sprendimo, nes
paprasčiausiai rezultatai bus iškraipyti.

O dar įdomu, ar geriau pateikti labai sudėtingus skaičiavimus
apimančius daug įvairių kriterijų, kurie duodą vieną konkretų
rezultatą, ar vis dėl to geriau daryti labai primityvius ir paprastus
skaičiavimus, kaip atskirus, kad žmogus pats atsirinktų, kurie
kriterijai jam svarbiausi.

2012 m. birželis 19 d. 13:50, Emilis Dambauskas <emil...@gmail.com> rašė:
> Sveikas, Ignai,
>
> nuėjau į test.manoseimas.lt ir pasidariau testą: atsakiau beveik į visus
> klausimus ir gavau tokį rezultatą (prikabintas paveiksliukas).
>
> Šalia man parodytų "šimtaprocentininkų" raudonai parašiau kiek laiko jie
> išdirbo Seime.
>
> Manau akivaizdu, kad dabartinis rezultatų skaičiavimo algoritmas yra
> netinkamas, nes pagal jį Seimo nariai aiškiausiai išreiškia nuomonę
> nedalyvaudami balsavimuose.
>
> Kodėl taip yra ir kaip tą įmanoma matematiškai išspręsti tikriausiai galėtų
> patarti Tomas.
>
>
> Man kyla kitas klausimas, nes iš pokalbio su Mantu iki galo nesupratau -- ar
> skaičiavimo algoritmą dar taisysite, ar paleisite su tokiu?
>
> --
> Emilis Dambauskas
>
> emil...@gmail.com
> gsm: +370-686-07732
> http://emilis.info/
>
> -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
> Version: 3.12
> GAT/CC/MC/GG/O dpu(-) s:- a C++ UBLHS++ P(+) L+++ E-(++) W+++$ N+ o-- K? !w
> O? M-@ V? PS+(--) PE Y+>++ PGP t- 5? X+@ R- !tv b+ DI++++ D+ G e++ h----
> r+++ y++++
> ------END GEEK CODE BLOCK------
>
>



--
                 Mantas aka sirex
      __o                                   /\
    _ \<,_   -- launchpad.net/~sirex --  /\/  \
___(_)/_(_)_____________________________/_/    \
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tomas Krilavičius

unread,
Jun 19, 2012, 3:06:55 PM6/19/12
to Mantas, Emilis Dambauskas, Ignas Rubikas, ManoSeimas.lt, Vaidas Morkevicius
o tai gal lyginant įtraukti opciją piliečiams - neturiu laiko ir nedalyvausiu posėdyje.

realiai kaita LRS gi nėra didelė, bet parlamentarai dar visko daug daro ir ne visada
dalyvauja posėdžiuosi, tik kai jiems labai svarbu, arba frakcija labai liepia. 

va, 2011 dinamika - tikiuosi nesugrius lentelė (iš K. Bytauto magistrinio)

Frakcija

Kitimas

Komentarai

LSDPF

-2

Vienas narys paliko frakciją, kitas narys mirė, tačiau rinkimai neįvyko ir niekas neužėmė šio nario vietos

TSLKDF

+1

Neteko dviejų narių, tačiau pasipildė trimis.

MG

+3

Pati nestabiliausia frakcija. Neteko keturių, pasipildė penkiais.

DPF

0

Neteko vieno, pasipildė taip pat vienu.

TTF

-1

 

LCSF

0

Stabili frakcija

LSF

-1

 

KPF

-1

 


regards,
tomas krilavicius
http://ajajai.lt


2012/6/19 Mantas <sir...@gmail.com>

Ignas Rubikas

unread,
Jun 19, 2012, 4:32:20 PM6/19/12
to Tomas Krilavičius, Mantas, Emilis Dambauskas, ManoSeimas.lt, Vaidas Morkevicius
Sutinku, Emili, man irgi visados Zuokas šoka į viršų (labiausiai nesutinkančių), nors jau kiek laiko jo nėra Seime. Ir apskritai, kažkada paskaičiavau įtrauktų Seimo narių skaičių, ir iš viso buvo 149. Galbūt vertėtų apriboti iki dabar esančių Seimo narių, kaip manote? Tai galėtų būti išeitis, tačiau kita vertus, tokiais atvejais kaip Naglio Puteikio, tai neišspręstų problemos.

Turbūt logiškiausia būtų nustatyti ribą, po kuria Seimo narys nėra įtraukiamas į sąrašą, pvz. 10/15/20 proc. visų įtrauktų balsavimų. Kaip manote?

Ignas

2012/6/19 Tomas Krilavičius <t.kril...@gmail.com>

Mantas

unread,
Jun 19, 2012, 4:53:58 PM6/19/12
to Ignas Rubikas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas, ManoSeimas.lt, Vaidas Morkevicius
Dėl šios ir ne šis seimo kadencijos narių rodymo, šiuo metu tai
tiesiogiai priklauso nuo priskirtų balsavimų. Jei balsavimas paimtas
ne iš šios kadaencijos, tai ir seimo nariai patenka ne iš šios
kadencijos.

Aišku sąrašą bet kokiu atveju reikėtų riboti, nes su kiekviena
kadencija, seimo narių skaičius potencialiai auga.

2012 m. birželis 19 d. 23:32, Ignas Rubikas <ignas....@gmail.com> rašė:
> Sutinku, Emili, man irgi visados Zuokas šoka į viršų (labiausiai
> nesutinkančių), nors jau kiek laiko jo nėra Seime. Ir apskritai, kažkada
> paskaičiavau įtrauktų Seimo narių skaičių, ir iš viso buvo 149. Galbūt
> vertėtų apriboti iki dabar esančių Seimo narių, kaip manote? Tai galėtų būti
> išeitis, tačiau kita vertus, tokiais atvejais kaip Naglio Puteikio, tai
> neišspręstų problemos.
>
> Turbūt logiškiausia būtų nustatyti ribą, po kuria Seimo narys nėra
> įtraukiamas į sąrašą, pvz. 10/15/20 proc. visų įtrauktų balsavimų. Kaip
> manote?


Ignas Rubikas

unread,
Jun 19, 2012, 5:01:23 PM6/19/12
to Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas, ManoSeimas.lt, Vaidas Morkevicius
dabar visi balsavimai paimami iš šios kadencijos, bet jos metu keitėsi pakankamai nemažai politikų.

2012/6/19 Mantas <sir...@gmail.com>

Vaidas Morkevicius

unread,
Jun 20, 2012, 8:21:04 AM6/20/12
to Ignas Rubikas, Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas, ManoSeimas.lt
Sveiki,
O kaip dabar apskaiciuojamas user'io ir SN balsavimo panasumas?
--
Vaidas Morkevičius
http://www.vaidasmo.lt
Let's use http://www.libreoffice.org. It's FREE & OPEN!


2012/6/20 Ignas Rubikas <ignas....@gmail.com>

Ignas Rubikas

unread,
Jun 20, 2012, 12:11:22 PM6/20/12
to Vaidas Morkevicius, Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas, ManoSeimas.lt
Dabar su vidurkiais, kaip ir kalbėjom anksčiau. Ateityje galėsime galbūt pakeisti į kokį tikslesnį ir modernesnį, kaip ir diskutavome, bet kol kas tebūnie šitas -- dabar nelabai turime laiko eksperimentuoti.

Ignas

2012/6/20 Vaidas Morkevicius <vaidas.mo...@gmail.com>

Vaidas Morkevicius

unread,
Jun 20, 2012, 1:15:10 PM6/20/12
to Ignas Rubikas, Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas, ManoSeimas.lt
Sutinku, svarbu paleisti svetaine.
--
Vaidas M.

2012/6/20 Ignas Rubikas <ignas....@gmail.com>

Jurgis Pralgauskis

unread,
Jul 4, 2012, 3:16:23 PM7/4/12
to manose...@googlegroups.com, Ignas Rubikas, Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas
pabandžiau skaičiavimą paaiškinti schematiškai (su mintim, kad gal
tiktų schema ir test'o useriams)
http://galvosukykla.lt/failai//manoseimas/paaiskinimai-naudotojams/manoseimas.lt-atitikimu_skaiciavimas.png

mano schemoj rezultatas gali būti iki +-4 (nes maksimali pozicijos
vertė +-2 iš kiekvienos pusės (besitestuojančio arba seimūno))


ps.: o pagal dabartinę kodo realizaciją, dar normuoja parlamentaro pusę iki +-1
https://bitbucket.org/manoseimas/manoseimas/src/6ac3fc8345d3/manoseimas/compat/models.py
ir mano bandymai paklibint
https://bitbucket.org/jurgis/manoseimas/src/a9492ae552e4/manoseimas/compat/models.py


2012/6/20 Vaidas Morkevicius <vaidas.mo...@gmail.com>:
--
Jurgis Pralgauskis
tel: 8-616 77613;
Don't worry, be happy and make things better ;)
http://galvosukykla.lt

Ignas Rubikas

unread,
Jul 9, 2012, 5:22:24 PM7/9/12
to Jurgis Pralgauskis, manose...@googlegroups.com, Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas
Man rodos, gerai kad normuoja. Šiandien paskaičiavau pats, tikiuosi ryt viską išdėstysiu aiškiau ir persiųsiu -- įdomu bus sužinoti, ar maždaug taip kaip įsivaizduoju viskas ir veikia (nes kol kas taip ir nežinau tiksliai, kaip veikia skaičiavimo mechanizmai -- ar yra kokia aiškesnė dokumentacija kur nors?)

Ignas

2012/7/4 Jurgis Pralgauskis <jurgis.pr...@gmail.com>

Jurgis Pralgauskis

unread,
Jul 10, 2012, 4:51:36 AM7/10/12
to Ignas Rubikas, manose...@googlegroups.com, Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas
prie to pačio - ar darom svorius "Sprendimams" (gal vadinti Temomis?), nes
kai kam gal "Dviguba pilietybė" yra 5 kart svarbesnė už "Operatyvinių
sekimų ribojimas"?

tik juos turėtų galėt nurodyti pats testo atlikėjas... (tiesiog prieš
Sprendimo antraštę būtų laukelis svoriui, kurį galima paredaguot
neperkraunant viso puslapio (ajax) )

2012/7/10 Ignas Rubikas <ignas....@gmail.com>:

Ignas Rubikas

unread,
Jul 10, 2012, 5:01:56 AM7/10/12
to Jurgis Pralgauskis, manose...@googlegroups.com, Mantas, Tomas Krilavičius, Emilis Dambauskas
Galvojom apie tai. Dabar yra ribotos galimybės svorio pasirinkimas - "tikrai už" yra dvigubai didesnio svorio nei "už", o penkiskart pasirinkimo neturime :) Tai būtų gan advanced feature, ir nemanau kad daug kam būtų įdomu.

Ignas

2012/7/10 Jurgis Pralgauskis <jurgis.pr...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages