Re: Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kursu

Osman Inkaya

to mama...@googlegroups.com
Fatih Projesi ET kursu artık uzaktan eğitimlerle devam etmektedir. İster kurs alsın ister almasın arkadaşlarımız HİZMETİÇİ Modülnden uzaktan eğitim alabilir. Ancak özellikle ET kursu almayan arkadaşların bu kursu almaları gerekir.
Bakanlık 'etkin sınıf yönetimi' adında bir kurs la (uzaktan eğitim faaliyetiyle)
Öğretmenlerimiz bu kursa başvuruda bulunsunlar.

ET KURSU ALMAYANLAR
 ÜMÜGÜLSÜN BOZ
 AYŞE ÖZTOPAL
 OSMAN ALTINOK
 SELMA KESKİN
 ŞEVKİYE TUĞBA ÖZDEN
 ŞÜKRAN BAŞARAN
 KADİR KÖSE
 NURETTİN ŞAHİN
 HALİL GÜNEŞ
 LEYLA GENÇ
 ÖZGE ERDOĞDU BİÇER
 AYŞE BETÜL KUYUCU
NİMET ALAMUR

  Osman İNKAYA

Matematik Öğretmeni
Fatih Projesi BT Rehberi

Cep Tel: 0 506 756 4770

7 Mart 2016 22:01 tarihinde Umit SARAN <umit....@gmail.com> yazdı:
Hocam
artık bakanlık 'etkin sınıf yönetimi' adında bir kurs la (uzaktan eğitim faaliyetiyle) aldırılıyor
Öğretmenlerine başvuruda bulundurabilirsin
Ümit

7 Mart 2016 09:52 tarihinde Osman Inkaya <osman...@gmail.com> yazdı:

hocam kurs almayan öğretmenlerimizin listesi...

  Osman İNKAYA

Matematik Öğretmeni
Fatih Projesi BT Rehberi

Cep Tel: 0 506 756 4770