Gazdag ember, akinek ennyi barátja van

Antal Gábor Pata

Jul 13, 2024, 11:16:58 AM (8 days ago) Jul 13
to Magyar Finnesek Csoport
Kedves FINNES BARÁTAIM,

Tegnap, este 6 körül, mikor is CIGI finoman berángatott a tér közepére és elkezdett beszélni, kérges, vén, szívem, lelkem tegnap újra életjelt adott (Ez nagyon szép így…)
Ismét elkezdtem hinni az EMBERBEN.

A szó elszáll….ezért most itt megismétlem, amit tegnap már elmondtam, (mekegve, dadogva... megnéztem a videót) én nem tudtam, hogy Ti engem ennyire szerettek, ennyire velem vagytok.

KÖSZÖNÖM !!!

Ezzel a lelki munícióval sokkal könnyebb lesz nekivágnom az ÚT hátralevő nehezének.

A drága Óra ajándékot külön köszönöm, legalább lassabban butulok el.

Az italokat az év végi Finnes Záróbulinkon együtt elfogyasztjuk

Barátsággal, szeretettel

Pata (Tegnap óta igazoltan GAZDAG ember)

   Antal Gábor / Pata
       PATABOATS