Mac-tip (Is dit je laatste Mac-tip?)

mac-...@mac13.nl

to mactips-gar...@googlegroups.com

Vanaf 21 mei 2002 is het abonneebeheer en de verzending van de Mac-tips verzorgd door Your MailingList Provider. Het was een gratis service, met alleen een banneradvertentie bij de aanmelding en de afmelding. Met onmiddellijke ingang heeft dit bedrijf besloten dat gratis accounts nog maar 1000 mailtjes per maand mogen versturen.

Voor de Mac-tips zou dit betekenen dat er alleen nog één keer per week een tip verstuurd zou kunnen worden. Ik moest dus op stel en sprong een alternatief vinden. Ik hoop een goede vervanging gevonden te hebben in Enormail (www.enormail.nl). De overstap betekent wel dat iedereen opnieuw aangemeld moet worden.

Deze verandering is voor mij een mooie manier om het abonneebestand te schonen. Kan ik zien hoeveel mensen de tips werkelijk lezen. Ik vraag daarom elke abonnee op de Mac-tips zichzelf opnieuw aan te melden.

Wat moet je doen?

Wil je in het vervolg de Mac-tips ontvangen, ga dan naar
http://www.mac13.nl/mac-tips/aankondiging.html
vul je naam en e-mailadres in en klik op 'Aanmelden'. Je ontvangt een e-mailbericht met een link om de aanmelding te bevestigen.