Mac-tip (Waar zit de snap-back-knop in iTunes?)

2 megtekintés
Ugrás az első olvasatlan üzenetre

mac-...@mac13.nl

olvasatlan,
2007. márc. 26. 7:01:182007. 03. 26.
– mactips-gar...@googlegroups.com
"De tip van 22 maart werkt bij mij zeker niet. Ik kan de knopjes niet vinden. Ik heb iTunes aangezet en zoek rechts en links de knopjes. Het rondje met een driehoek is om het liedje aan te zetten, tussen 2 rondjes met 2 pijltjes."

Het zijn heel kleine knopjes. Ze zitten in het deel van het venster dat ik 'het display-venstertje' en 'het lcd-schermpje' heb genoemd. Misschien is duidelijker om dat nader aanduiden: in de lichte rechthoek in de grijze bovenbalk.

Een plaatje is natuurlijk weer het beste:

http://www.mac13.nl/mac-tips/itunes/1996snapback.html

Válasz mindenkinek
Válasz a szerzőnek
Továbbítás