Uw abonnement op Mac-tips

mac-...@mac13.nl

to mactips-gar...@googlegroups.com
Je mailadres staat op de lijst voor toezending van tips over de Macintosh. Je kunt een paar maal per week een tip
verwachten. Zeer uiteenlopend, zowel voor beginners als voor
gevorderden. Er zullen tips bij zijn die je al kent, en tips voor
programma's die je niet gebruikt, maar hopelijk ook tips waar je iets
aan hebt.

Als je zelf een tip hebt (je ontdekt bijvoorbeeld iets wat je nog niet
wist), laat het me dan weten. Ook vragen ontvang ik graag, want daar kan
ik weer een tip van maken.

Veel tips zijn alleen maar te begrijpen als je de benamingen kent voor
de speciale toetsen op het toetsenbord. Hier is een kort overzicht:

esc = escape

shift = hoofdlettertoets

ctrl = control (voor contextuele menu's)

option = alt (geeft een extra optie)

command = appeltje = klaver (voert opdracht uit)

Hosting door