پہلے نہ پڑھے ہوئے پیغام پر جائیں

noureddine maaouni

نہ پڑھا ہوا،
15 اپریل، 2002، 10:59:50 AM15/4/02
بنام
Hello,

i would like to know the font used in the logo of ACCENTURE (accenture.com)
i like the rounded "c" very much ;)

thanx in advice and sorry if this mail is a little bit offtopic !

regards,
nm

maa...@gmx.net

><<<<<>>>>>>>

Bonjour,

je cherche le nom de la police de caractère utilisée dans le logo de
ACCENTURE.

merci pour votre aide ;)

nm,
maa...@gmx.net

Odysseus

نہ پڑھا ہوا،
15 اپریل، 2002، 7:22:48 PM15/4/02
بنام
noureddine maaouni wrote:

> i would like to know the font used in the logo of ACCENTURE (accenture.com)
> i like the rounded "c" very much ;)

It appears to be Adobe's "Agfa Rotis Sans Serif 75" (extra bold). It
should be available from <www.eyewire.com>.

> je cherche le nom de la police de caractère utilisée dans le logo de
> ACCENTURE.

Ça semble "Agfa Rotis Sans Serif 75" (extra prononcé) d'Adobe. Cette
police sera disponible à <www.eyewire.com>.

--Odysseus

Odysseus

نہ پڑھا ہوا،
15 اپریل، 2002، 7:26:23 PM15/4/02
بنام
noureddine maaouni wrote:

> [...]

> ACCENTURE.

Ça semble "Agfa Rotis Sans Serif 75" (extra prononcé) d'Adobe. Cette

(Sorry to anyone who sees a double posting; I forgot to direct my first
attempt through forums.macromedia.com.)

--Odysseus

noureddine maaouni

نہ پڑھا ہوا،
16 اپریل، 2002، 11:43:50 AM16/4/02
بنام
Hi odysseus,

it doesn't appear to be, IT'S really "Agfa Rotis Sans Serif 75" ;))

thank you for your help !

noureddine.

"Odysseus" <odysse...@yahoo.ca> a écrit dans le message de news:
3CBB619F...@yahoo.ca...