Buluşma

6 views
Skip to first unread message

M. Fuat Ekmekcioglu

unread,
Aug 12, 2013, 9:13:13 AM8/12/13
to Billur Guven, ye...@itu.edu.tr, etu...@yahoo.com, ahmet...@kontekinsaat.com.tr, alpin...@itu.edu.tr, aor...@ttmail.com, ayse...@konpafina.com, ahmet basmacı, pas...@pg.com.tr, cetin...@erak.com, de...@msgsu.edu.tr, dile...@gmail.com, edipil...@hillside.com.tr, erayca...@yahoo.com, ercan.b...@tirekutsan.com.tr, esinyu...@hotmail.com, gult...@superonline.com, kema...@web.de, alaska...@mynet.com, mu...@iyiiletisim.com, ayseg...@koc.com.tr, nazan...@hotmail.com, nilulk...@gmail.com, ogi...@girginelektronik.com, otanr...@robcol.k12.tr, sabaha...@yahoo.com.tr, se...@contex-tr.com, sdo...@soyakinsaat.com.tr, tijen...@borusanoto.com, til...@fastmail.fm, mehmet germirli, billur_...@hotmail.com, macka-il...@googlegroups.com

Sevgili Arkadaşlar,

Biliyorsunuz, çiftli ayların 2. Çarşambaları buluşuyoruz. Bu sefer de geçen sene yaz aylarında olduğu gibi, Ağustos ayını atlayalım mı diye düşünürken, Ayşegül ile Esin buluşup, görüştüler. Amerika’da yaşıyormuş. 16.8 de dönüyor. Gelenlerle görüşmeyi çok arzu ediyor. Dolayısıyla 14.8 Çarşamba günü Galatasaray Kulübü- Fenerbahçe tesislerinde yazın en güzel güneş batışı (hatta belki de meteor yağmuru) için buluşalım.19:30 gibi oralarda oluruz. Gelenler mail atarsa yer ayıralım. Sevgili Billur her zaman olduğu gibi bu konuda bize destek verir diye düşünüyorum.

Sevgiler.

Fuat

IŞIL İPEKÇİ

unread,
Aug 12, 2013, 11:58:34 AM8/12/13
to macka-il...@googlegroups.com

Herkese selam :-) ben Bozcaada yim.. Fenerbahce kulubunun gunbatimi ve mutfagi superdir tavsiye ederim yardima ihtiyaciniz olursa bi alo deyin yeter:-) iyi eglenceler..

12 Ağu 2013 16:13 tarihinde "M. Fuat Ekmekcioglu" <Fu...@kilsan.com> yazdı:
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "maçka ilkogretim" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için macka-ilkogret...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için macka-il...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/macka-ilkogretim adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

M. Fuat Ekmekcioglu

unread,
Aug 12, 2013, 12:06:44 PM8/12/13
to macka-il...@googlegroups.com

Işıl’cım,

Özledik, bir sonrakine programın uyar, umarım.

Fuat

IŞIL İPEKÇİ

unread,
Aug 12, 2013, 12:24:30 PM8/12/13
to macka-il...@googlegroups.com

Ben de ozledim sizleri :-)

12 Ağu 2013 19:06 tarihinde "M. Fuat Ekmekcioglu" <Fu...@kilsan.com> yazdı:

Ozlen Tanriover

unread,
Aug 13, 2013, 3:36:30 AM8/13/13
to macka-il...@googlegroups.com

Sevgili Fuat,

Ben de bugun ofise dondum ve su anda uzayda yuruyorum...bulusmaya katılamayacagım.. ekimde bulusmak uzere....herkese sevgiler,

 

Not : Bayram kartını cok cok begendim....aynı dilekler...

--

M. Fuat Ekmekcioglu

unread,
Aug 13, 2013, 1:30:55 PM8/13/13
to Billur Guven, ye...@itu.edu.tr, etu...@yahoo.com, ahmet...@kontekinsaat.com.tr, alpin...@itu.edu.tr, aor...@ttmail.com, ayse...@konpafina.com, ahmet basmacı, pas...@pg.com.tr, cetin...@erak.com, de...@msgsu.edu.tr, dile...@gmail.com, edipil...@hillside.com.tr, erayca...@yahoo.com, ercan.b...@tirekutsan.com.tr, esinyu...@hotmail.com, gult...@superonline.com, kema...@web.de, alaska...@mynet.com, mu...@iyiiletisim.com, ayseg...@koc.com.tr, nazan...@hotmail.com, nilulk...@gmail.com, ogi...@girginelektronik.com, otanr...@robcol.k12.tr, sabaha...@yahoo.com.tr, se...@contex-tr.com, sdo...@soyakinsaat.com.tr, tijen...@borusanoto.com, til...@fastmail.fm, mehmet germirli, billur_...@hotmail.com, macka-il...@googlegroups.com

Sevgili Arkadaşlar,

Gelen mailler ve yaptığım telefon görüşmelerinden anlaşılan o ki; ya tatiller şehir dışı devam ediyor, ya da tatil dönüşü programlar sıkışmış. Ayşegül ile konuşmalarımız telefonla sınırlı kaldı. Biraz önce kendisiyle tekrar görüştüm, buluşmamızı bu şartlardan dolayı bir sonraki Türkiye gelişine erteleyelim mi diye. Kırk küsur! sene öncesinden hatırladığım aynı yumuşak sesiyle ”tabii ki canım” diyerek, erteledik.

Sevgiler.

Fuat

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages