İYİ BAYRAMLAR :)

2 views
Skip to first unread message

IŞIL İPEKÇİ

unread,
Jul 16, 2015, 2:38:54 AM7/16/15
to macka-il...@googlegroups.com

M. Fuat Ekmekcioglu

unread,
Jul 16, 2015, 2:48:54 AM7/16/15
to macka-il...@googlegroups.com

Işılcım,

Ben de herkesin bir meleği olduğuna gönülden inanıyorum. Çok keyifli olmuş. En kısa zamanda melek hikayelerini konuşmak üzere görüşelim, artık.

Sevgiler.

Fuat

 

From: macka-il...@googlegroups.com [mailto:macka-il...@googlegroups.com] On Behalf Of IŞIL İPEKÇİ
Sent: Thursday, July 16, 2015 9:39 AM
To: macka-il...@googlegroups.com
Subject: İYİ BAYRAMLAR :)

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "maçka ilkogretim" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için macka-ilkogret...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, macka-il...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/macka-ilkogretim adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

IŞIL İPEKÇİ

unread,
Jul 16, 2015, 3:59:09 AM7/16/15
to macka-il...@googlegroups.com
Ben bu ayın 25 'ine kadar İstanbul'dayım, hazır Ayşegül'de gelmişken ben de gitmemişken yapın bir program görüşelim :)


16 Temmuz 2015 09:48 tarihinde M. Fuat Ekmekcioglu <Fu...@kilsan.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages