Çocuklar, galiba herkes Facebook'ta değil.
Pazartesi 29 Temmuz'dan 10 Ağustos'a kadar Bodrum Aktur'da olacağım.
Aranızda Bodrum'da olanlar varsa görüşelim?
Sonra da 16 Ağustos'ta ABD'ye dönüyorum.
Sevgiler, hepinize keyifli, huzurlu günler dilerim,
Ayşegül Acar-Dreyer
Benim cep telim 0539-830-5494
Gulay...@me.com