|
"M. Fuat Ekmekcioglu" <Fu...@kilsan.com>: Jan 21 04:10PM +0200
Sevgili Arkadaşlarım, Her ölüm üzücü. Tabii ki özellikle yakınları için. Eski arkadaşımızdı, ama pek görüşmediğimiz bir kişi olmasına rağmen beni çok üzdü. Bu kadar sene içinde sadece karşılaştığımız zamanlarda ve özel olarak da birkaç kere görüşmüştüm. Öngöremediğim kadar çok üzüldüm. Belki ani olması, belki mütevazi kimliği, bilmiyorum. Ama herkesten hep duyduğum iyi insan olduğu idi. Belki de ondan. Gani gani rahmet eylesin. Allah sevenlerine dayanma gücü versin, daha büyük acılarla unutturmasın. Sevgili Arkadaşlarım, ne düşünürsünüz, 27 Ocak Çarşamba buluşacaktık. Buluşalım mı? Yoksa çok taze mi dersiniz? Lütfen paylaşın. Benim fikrim, onu bir araya gelerek daha iyi anarız. Buluşalım derim. Hem birbirimize de bir kere daha sarılırız. Ne dersiniz? Sevgilerimle. Fuat |
|
"Osman Girgin" <ogi...@girginelektronik.com>: Jan 21 12:57PM +0200
Sevgili Mustafa Koç u kaybettik, başımız sağ olsun. Osman Girgin |
|
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz. Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için macka-ilkogret...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin. |