Merhaba çocuklar,
İstanbul'da bu yaz sadece 4 gün kaldığımdan, Esin'den başka kimseyle buluşma fırsatım olmadı.
Bu yıl arada gelmeye çalışacağım.
Bu arada yolunuz Washington DC tarafına düşecek olursa mutlaka yazın.
Acaba aranızda Nişantaşı-Teşvikiye bölgesini iyi tanıyan, güvenilir bir emlakçı bilen var mı?
Amerikan Hastanesi arkasındaki kiralık dairemizle ilgili acilen birine danışmak istiyorum.
Hepinize sağlık, keyifli, huzurlu günler dilerim.
Ayşegül Acar-Dreyer
GulAy...@me.com
Skype: gulaysegul1