2 views
Skip to first unread message

Ali Kafami

unread,
Dec 30, 2014, 11:43:04 AM12/30/14
to m_i...@googlegroups.com
سلام دوستان اكر تونستيد به سامانه سجاد مراجعه كنيد در قسمت شهريه كفته شده كه به ستاد بدهكاريد اكر ميشه بيكيري كنيد تو كروه بزاريد 
بقيه دوستان بدونن جريان جيه حدود ١٢٤٠٠٠ تومن ميكه به ستاد بدهكاريد و براي همه خورده تا انجا كه من ميدونم با تشكر

Sent from my iPad

Gmail

unread,
Dec 31, 2014, 4:11:35 AM12/31/14
to m_i...@googlegroups.com
سلام 
تو سايت نوشته سرانه خدمات ورزشى ،فرهنگى و مشاوره و ...
مبلغى كه براى من بود فرق ميكرد

Sent from my iPhone
--
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «m_it90» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به m_it90+un...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

Neda Dadkhahtehrani

unread,
Jan 2, 2015, 12:51:00 AM1/2/15
to m_i...@googlegroups.com
salam be hamegi dostan.
az man 2ta mored bood
1- setad2- sarane khadamat...

Gmail

unread,
Jan 2, 2015, 5:13:06 AM1/2/15
to m_i...@googlegroups.com
سلام
ما از اين خدمات در دوران دانشجويى استفاده نكرديم،احتمالاً مربوط به دانشجوهاى جديد

Sent from my iPhone
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages