قربونت نه عزيزم هيچ پولي نبايد بديد
۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۱۰:۵۳ GMT+۰۳:۳۰, Ehsan Kamali <
ehsan....@gmail.com>:
> *دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . .*
>
> با سلام و عرض ادب و احترام
> تا اونجائیکه بنده اطلاع دارم، جهت تسویه و دریافت مدرک موقت، باید یک مبلغی
> واریز کنیم !!؟!!
> آیا این مسئله قطعی شده چه میزان ؟
> درود بر شما
>
> سال نو مبارک
> آرزو ی سالی مملو از پیشرفت همراه با نشاط و سلامتی مطلق برای شما و خانواده
> گرامی را دارم
>
>
> از روزهای تکراری ، استفاده ای غیر تکراری کنید
> شاید هدف از اینهمه تکرار، همین باشد . . .
>
> د
>
>
> --
> شما به این دلیل این پیام را دریافت کردهاید که در گروه Google Groups
> "m_it90" مشترک شدهاید.
> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیلهای آن، ایمیلی به
>
m_it90+un...@googlegroups.com ارسال کنید.
> برای گزینههای بیشتر، از
https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>