سلام جاداره به کسایی که ارشد قبول شدن به خصوص خانم اسدی که رشته نرم افزار قبول شدن تبریک بگم...دیگه کسی اگه قبول شده بگه ما هم بدونیم...
--
این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «m_it90» در Google Group ثبتنام شدهاید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به m_it90+un...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینههای بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.
بسیار ممنونم آقای نادی...ایشالا همگی تو مراحل زندگیشون پلهای ترقی رو پست سر هم طی کنند.باموفقیت روز افزون شما.
سلام جاداره به کسایی که ارشد قبول شدن به خصوص خانم اسدی که رشته نرم افزار قبول شدن تبریک بگم...دیگه کسی اگه قبول شده بگه ما هم بدونیم...
--
ممنونم خانم ملالی جون وآقای کفعمی، منم واستون بهترینارو آرزو دارم.
سلام به همگی...ایشالا جشن به همتون خوش گذشته باشه ...قسمت نبود که ما باشیم...ایشالا همگی در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید...خانم اسدی ب شما هم تبریک بابت قبولی کارشناسی ارشد...حتما همدیگر را می بینیم..و خانم فخاری ...ازدواجتون مبارک ..همتونا دوست دارم .. صالحی
--
سلام خانم صالحی جون ممنون گلم ،آره ایشالا حتما همو میبینیم دانشگاهم با آموزشگاهت زیاد فاصله ای نداره و ایشالا بزودی همو میبینیم گلم،خانم فخاری عزیز ممنونم گلم :-*
سلام به همگی...ایشالا جشن به همتون خوش گذشته باشه ...قسمت نبود که ما باشیم...ایشالا همگی در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید...خانم اسدی ب شما هم تبریک بابت قبولی کارشناسی ارشد...حتما همدیگر را می بینیم..و خانم فخاری ...ازدواجتون مبارک ..همتونا دوست دارم .. صالحی
--