سلام بچه ها...خیر دارید مدارکمون کی آماده میشه...موقتامون هنوز آماده نشده...فکر نمی کنید زیادی طول کشیده...ما پارسال فارغ التحصیل شدیم..اینقدر زمان برای صدور مدرک موقت خیلی زیاده...دیگه برای اصل مدرک چقدر باید منتظر بمونیم...اگه کسی خبری داره بگه...من خیلی مدرکما نیاز دارم... اگه هم ممکنه خودمون پیگیر بشیم از طرف استان...تا زودتر مدرکامون بدستمون برسه...بچه ها شما هم پیگیر باشید...خبر جدیدی داشتید تو گروه اعلام کنید...مممنون از همتون
--
این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «m_it90» در Google Group ثبتنام شدهاید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به m_it90+un...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینههای بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.