Aicinu saticties! 12-ja Julija, Ceturdien 17:30 Stargoroda

Yury Velikanov

to lvoug
Cau!

Ka dazi no jums zin esmu Latvija (valinajums).
12-ja Julija, Ceturdien piedavaju satikties sakot ar 17:30 Stargoroda.
Programa:
-- Alus un uzkodas
-- Starsts ka dzivojas Silikona ieleja
-- Mani pedejie Oracle saistiti projekti Googla
-- Diskursija par saistitiem un nesaistitiem tematiem.

Butu labi ja varetu apstiprinat piedalisanaos atbildot man uz so vestuli.

Best Regards,

Yury Velikanov

Twitter: @yvelik | Linkedin | AboutMe

Andris Jākobsons

to lv...@googlegroups.com
Labprāt pievienotos.
Atsūtu ziņu vai pasākums paliek spēkā.

--
--
Jūs saņēmāt šo ziņojumu, jo abonējāt Google grupu "Latvian Oracle User

---
Jūs saņēmāt šo ziņojumu, jo pakalpojumā Google grupas esat abonējis grupu Latvian Oracle User Group.
Lai skatītu citas iespējas, apmeklējiet lapu https://groups.google.com/d/optout.

Yury Velikanov

to lvoug
Paldies visiem kas atsaucas uz aicinajumu.
Pasakums ir speka! Rit 17:30 Stargoroda.

Yury Velikanov

to lvoug
Mes apsezamies arpuse. Meklejet so puiku.