Oracle User Group Norway Spring Seminar #OUGN17

Andrejs Vorobjovs

to Latvian Oracle User Group
Labrīt LVOUG,

Oracle User Group Norvēģija rīko ikgadējo pavasara semināru, kas ir lielāka Oracle lietotāju grupas konference Skandināvijā.

Es ar Mari Elsiņu izdomājam ka vajag aizbraukt uz šo pasākumu, jo viņi rīko to uz kuģa pēdējo reizi.

Prāmis izbrauc  no Oslo 9. marta  uz Ķīlē(Vācija) un atgriežas atpakaļ uz Oslo 11. martā.

Izmaksas 900EUR, kas iekļauj kaiti, ēdināšanu un divas dienas semināru ar 9 paralēlam sesijām.

Lidojums man sanāca 68 EUR turp atpakaļ.

Programma ir iespaidīga. Vairāk informācijas šeit.

http://ougn.no/information-in-english/

Ja gribiet piebiedroties rakstiet.

Attēlu rezultāti vaicājumam “ougn17”

Kind regards,