Vajag Jūsu viedoklis - vai izmantotas vietas jautājums ir svarīgs?

Andrey Chervonets

to Latvian Oracle User Group

Sveiki, DBA! Man vajag jūsu palīdzība. 18.maijā es piedalīšos Harmony 2017 konferencē Helsinkos ar tēmu "Shrinking the database - all you need to know to keep your database size smaller".

Lai pamatot vai/cik izmantotas vietas jautājums ir svarīgs - man vajag feedback no reāliem DBA.

Lūdzu ieguldīt 3-5 minūtes un aizpildīt aptauju uz ~ 15 jautājumiem.

Aptauja ir šeit: https://goo.gl/forms/nbuCqtzQG7ujabbB3 . Lūdzu arī norādīt aicinājuma kodu ("invitation code"), kur būs vajadzīgs: "LVOUG".

Aptaujas kopsavilkums vēlāk būs publicēts.

Ja kāds grib arī saņemt šī tēmas prezentācijas materiālus vai paklausīties un padiskutēt kādā no mūsu LVOUG meetup pasākumā - dodiet ziņu.

Iepriekš paldies!

Ar cieņu,

Andrejs Červoņecs

Andrey Chervonets

to Latvian Oracle User Group
Paldies visiem kas atbildēja!  Redzu jūsu balsus!

Konferences Harmony 2017 pirmā diena jau pabeidzas.
Tēmas saraksts ir šeit - http://www.ougf.fi/images/Harmony2017/Harmony17_agenda.v10.pdf
Runātāju sejas un tēmas apraksts ir šeit - http://www.ougf.fi/images/Harmony2017/Harmony17_BioAbstract.v6.pdf

Ja būs interese par konkrētu topic - dodiet ziņu lai saņemt prezentācijas materiālus.

Ar cieņu,

Andrejs Červoņecs
SIA CoMinder