Oracle dienas atskaņas

Gints Plivna

Oct 17, 2008, 4:48:55 AM10/17/08
to lv...@googlegroups.com
Sveiki!

Ja gadījumā kāds vēlas redzēt, tad mana prezentācija (par
analītiskajām f-jām un SQL model klauzu) ir šeit:
http://datubazes.wordpress.com/2008/10/17/oracle-diena-2008-pagajusi/

Ir kādam plāni ielikt arī citas?

Gints

Edgars R.

Oct 17, 2008, 6:25:28 AM10/17/08
to lv...@googlegroups.com
Visas prezentācijas būs pieejamas tuvākajā laikā - tiks nosūtīts links uz epastu, kuru jūs norādījāt reģistrējoties. Es iemetīšu linku uz prezentācijām arī lvoug, kad tas būs pieejams. Starp citu, būtu interesanti dzirdēt atsauksmes - kas patika/nepatika, ko nākošreiz vajadzētu darīt savādāk ?

EdgarsR
/oracle

Gints Plivna

Oct 17, 2008, 7:18:49 AM10/17/08
to lv...@googlegroups.com
Man nācas dzirdēt šādu jautājumu (ironiskā tonī): "Gint, es ceru, ka
tu nestāstīsi par SOA?", kas arī mazliet atspoguļo manu redzējumu,
kaut gan es pat galīgi necentos iet uz šāda veida prezentācijām. Tas
gan varētu būt arī samērā šauras grupas viedoklis :)

Visādi citādi, ja vēl varētu piespiest _VISUS_ runātājus nebraukt pāri
laikiem, līdz ar to nākošajam piespiežot kaut ko izlaist, vispār būtu
ideāli.
Saku šeit tāpēc, ka noslinkoju un lapiņu nenodevu :)

Gints

piektdiena, 2008, 17 oktobris 13:25 Edgars R.
<edgars...@gmail.com> rakstīja:

Raimonds Simanovskis

Oct 17, 2008, 10:24:28 AM10/17/08
to Latvian Oracle User Group
Manu prezentāciju un dažus citus iespaidus var apskatīties iekš
http://elietas.wordpress.com/2008/10/17/ruby-on-rails-prezentacija-oracle-diena-jeb-ka-uztaisit-blog-aplikaciju-10-minutes/

Par organizatorisko pusi būtu bijis labāk, ka būtu mazliet lielāki
starpbrīži starp prezentācijām (10 minūtes nevis 5), jo tā kā daži
pārtērēja laiku, tad daudzi klausītāji nokavēja nākamo sesiju, ja tā
bija citā telpā. Vēl bija problēmas ar svaigu un vēsu gaisu
prezentāciju telpās.

Bet kopumā bija OK (tai skaitā vakara pasākums) :)

Raimonds