LVOUG logo

Edgars R.

Mar 3, 2008, 9:26:40 AM3/3/08
to lv...@googlegroups.com
Sveiki !

Pienācis laiks izvēlēties LVOUG logo, tapēc nosūtu LVOUG piecus logo variantus. Būtu labi, ja mēs vienotos par vienu, tapēc aicinu balsot līdz šīs nedēļas beigām, 7. martam. Ja kādam ir labāka ideja, droši to parādiet arī citiem.

Es ļoti ceru, ka Oracle martā beidzot izsūtīs informāciju par LVOUG, lai iesaistītos vēl vairāk biedru. Pašreiz mēs esam oficiāli reģistrēti http://www.iouc.org/ - International Oracle User Group Community. Sīkāka informācija par LVOUG - http://www.eouc.org/index.php?mo=st&op=ld&sid=s1_004_mem&region=1&country=61&gid=72.

EdgarsR
Oracle

lvoug_logo.pdf

Gints Plivna

Mar 3, 2008, 9:58:53 AM3/3/08
to lv...@googlegroups.com
Neesmu mākslinieks, neko no tā nejēdzu, varu runāt tikai kategorijās
patīk/nepatīk, bet tas jau man neliedz kritizēt, vai ne? :)
Man diez ko nepatīk neviens no šiem variantiem, varbūt tas ir
stereotips, bet es labprāt redzētu LV melnu vai pelēku un OUG -
sarkanu, ja jau reiz Oracle ir šo krāsu tā iemīļojusi. Līdz ar to man
atliek tikai 1 variants, kaut gan tas sarkanais klucis man diez ko
nepatīk :)
Tie tur boldā manuprāt ir galīgi garām, jo sevišķi 3 variants, kur LV
izskatās tās pārēdies, bet OUG acīmredzami slimo ar anoreksiju (varbūt
tas norāda Oracle līmeni Latvijā? :D)
Savukārt otrajā variantā tā atdalītājsvītra izskatās pēc vēl viena
lieka burta I.

Gints

08.3.3 Edgars R. <edgars...@gmail.com> rakstīja:

Maris Elsins

[...]