Re: Peterburgas komunisti - pret Makkeinu

zzz

to sve...@latnet.lv

Chto-ta neviennoziimigi taa pasha paladzinji interpreteejas -
vai nu shis sacer izsmalcinaatu humoru, vai arii patieshaam
tic tam ko sarakstiijis - kura gadiijumaa laikam
nemaz nesaprot ka izskataas peec smalkas parodijas.

IK

tas_pats

to sve...@latnet.lv
Maris Janis Vasilevskis:

> Tagad gribu piepalīdzēt ar jaunu ideju sazvērestību teorijā.
> Vai Tev nešķiet, ka Pēterburgas komunisti varētu būt Makkeina štāba
> finansēts grupējums priekšvēlēšanu aģitācijai?

Aha, un Putins ir Peliņas epastu biedrs, vai ne?? Man personīgi šausmīgi
nepatīk iespringušie Baraku Obamas piekritēji, kas ar ļoti apolitiskām
metodēm mēģina nomelnot Makeinu un Peliņu. Teiksim vai teksts, ka
Makeins nav pietiekami kompetents ir nopietns? Reigans, Bušs juniors
bija pietiekami kompetenti? Nē, bet viņi bija ASV prezidenti tīri labi.
Vai jautājums, gadījumā, ja Makeinu piemeklē vājums, un Peliņa ir
spiesta ieņemt viņa vietu, - vai viņa spēs ieskatīties Putina acīs -
nav stereotipu pilns, turklāt apvainot viņu pārliekas varas izmantošanā
(power abuse)?? Vai tas ir korekti? Es saprotu, ka tas ir melns naids
... Man sāk šķist, ka Amerika pielāgojas savu ienaidnieku krāsai - un
par nelaimi, pēdējos gados ienaidnieks ir bijis neiecietīgs
musulmanisms. Makeinam piešuj birku, ka viņš ir "kara" prezidents, bet
nekā ne "krīzes" vai miera laika. Bet vai tad Amerika pēdējos gadus kaut
brīdi ir bijusi miera stāvoklī un vai karš jau nav krīze?
Un tautieši, padomāsim, ko Makeins vai Baraku Obama nozīmē Latvijai? Vai
Baraku Obamam nozīmēs kaut ko "fašistiska" balto ļaužu Latvija, kur
krievus padara par "nēģeriem"? Savukārt, Makeina kungam visu izteiks
tas, ka Latvija ir pie Krievijas robežas un sabiedrotais! Viņš izprot
Latvijas stratēģisko stāvokli un Latvijas lomu karā pret pasaules
ļaunuma impēriju! Es nemaz nerunāju par ASV politiku caur jaunajam
Eiropas dalībvalstīm ietekmēt Eiropas Savienību. Baraku Obama var klaji
pateikt, ka tā ir kļūdaina politika ko piekopa iepriekšējā valdība,
taisot dziļu reveransu pret vakareiropas lielvalstīm. Vai latviešiem
būtu izdevīgs šāds pavērsiens?? Tas tak būtu paliels apkaunojums ...
Tamdēļ, es aicinu nedod Amerikai iespēju šādi rīkoties un atbalstīt
Makeinu. Latvijas liktenis jūsu rokās, jo kopā ar šo pazemojumu Latvija
var salūzt zem smagās ikdienas nastas un pagrimt bezcerībā! Taupiet
savai dzimtajai zemei pārdzīvojumus un balsojiet par Makeinu!

--
Ar cieņu ...
______________________________

Aija Veldre Beldavs

to sve...@latnet.lv
tas_pats:

Man personīgi šausmīgi
> nepatīk iespringušie Baraku Obamas piekritēji, kas ar ļoti apolitiskām
> metodēm mēģina nomelnot Makeinu un Peliņu.

netiiruma apmeetaashanas metodes bijushas abaas pusees par ko abiem
vadiitaajiem jaauznjemaas sava atbildiiba. kad kaada McCain
atbalstiitaaja teica Obama esot araabs, McCain pareizi noraadiija kraso
kljuudu, arii, ka uzskata Obama par godiigu cilveeku ar kurju vinjam ir
domstarpiibas. Obama runaas ir naaktones viizija kas truukst McCain-am,
iipashi kur atziimeeja, ka nacionaala interese nav tikai militaara,
ekonomiska, ij politiska kaa klasiski pienjemts, bet arii ir
liidzjuutiiba pret netaisniibu, saprashana tas nav nacionaalaas
interesees kad liela dalja no tautas nespeej cilveeciigi dziivot arii
darot ko speej. McCaina viedoklis shkjiet driizaak noliecaas uz visai
krasam sociodarvinismam kas pashatbildiibu pacelj uz taadu galeejiibu,
ka vairs zheeluma nepaziist. tomeer abi kandidaati peedeejaa laikaa
noraadiijushi, ka ASV no purva tiks aaraa tikai, ja tauta sadarbosies,
nevis sashkjelsies naidaa.

> [...]
> var salūzt zem smagās ikdienas nastas un pagrimt bezcerībā! Taupiet
> savai dzimtajai zemei pārdzīvojumus un balsojiet par Makeinu!

kaa praksee iistenos teoriju nezinu bet nav labi iesaakt ar teoriju kas
liidz shim nav straadaajusi kas atziist tikai rupju kautinjvaru kaa
buutisku. visas teorijas var praksee pagriezt sev par labu, ja tajaas
iedziljinaas lai saskanjotu ar savu piedziivoto realitaati.

skaidrs, ka Latvijaa krievi nav nekaada vienkaarsha minoritaate bet ir
aareejas draudu pielietojoshas lielvaras atbalstiiti. to var pamatot
faktiem (evidence based information) sevishkji atsaucoties uz iezemieshu
kopienu tiesiibaam. cietos liidzekljus Latvijaa visumaa paarvalda
krievu bagaatnieku shkjira. iedomaajos arii kriminaalo varu
visaugstaakaa liimenii nepaarvaldiis latvieshi. tomeer latvieshu
intereseem nepaliidz krass shovinisms, otra tiisha apvainoshana, krasa
stila nacionaalisms kurju iepretiim labam nacionaalismam kas izveidojies
no atbildiibas ij liidzjuutiibas pret saveejiem, ir arii
ultranacionaalisms saknee neiecietiigs kurju patieshaam var apziimeet
par fashistisku, arii, ja kopiena sevi apziimee par pretfashistisku.

vienalga kas notiks ASV, latvieshiem, baltieshiem, peecpadomju telpai
jaasagatavojaas uz paredzamaam mainjaam.

aija

Aija Veldre Beldavs

to zdz...@earthlink.net, sve...@latnet.lv
Zigrida:

> Ko nu par tiem krieviem Petersburga, sheit amerika nav tali jamekle.

ja ne gluzhi Peeterburgas komunisti, tad Kremlja biznesmanju krejums gan...

shodienas zinjaas "Krievu naftas vadiitaaji apmeklee Palinas telpu
(Russian Gas Executives Visit Palin’s Turf)"

http://www.nytimes.com/2008/10/15/world/europe/15alaska.html

aciimredzami Gazprom grib ieguldiit naudu Aljaskas energjijas
attiistiibaa. Palina sevi uzdevusi par lielu naftas speciaalistu. tik
liela delegaacija no visaugstaakiem Gazprom vadiitaajiem nebija
paredzeeta.:)

"Eight senior Gazprom officials attended the session, including the
company’s chief executive, Aleksei B. Miller, a longtime Putin ally, and
Aleksandr V. Golubyev, a deputy director who, like Mr. Putin, is a
veteran of the K.G.B. and who has worked with Mr. Putin for at least 17
years, according to a biography posted on the Gazprom Web site.

'We had thought initially that only one or two people would be coming,”
Marty Rutherford, a deputy commissioner of the Alaska Department of
Natural Resources, said in a telephone interview. “But it turned out to
be about a dozen.'”

aija