5-diena :)

Ilze

Jul 20, 2007, 6:37:08 AM7/20/07
to Fotoliste

Armands Erglis

Jul 20, 2007, 7:05:34 AM7/20/07
to fotog...@latnet.lv
racoon atkal izceelies :)

Bet tas par jaunajiem censonjiem un kaazu/beeru utt bildeeshanu gan
ir tiesa.
Ir bijushi gadiijumi kur konkreeti cilveeki, peectam konkreeti
nozheelojushi, ka nepanjeema pro fotograafu taadam gadiijumam.

Ir gan arii otrs variants, ja tas censonis lai arii ir pavisam
"zaljs" bet vinjam ir baigaa cemme uz to padariishanu, tad
biezhi vien bildes ir forshaakas un jautraakas dziivaakas (kas
manliekas ir svaiigaakais) kaa no lielajiem onkaam, kas neiespringst
tik daudz.

Protams no pro fotograafa var parasiit, lai KATRA bilde Katrs briidis
ko fikseejis ir perfektaa kvalitaatee, ko tomeer taads zaljais nevar
nodroshinaat.

Bet nu dziiv taapat iet uz augshu :)

A.

On Jul 20, 2007, at 1:37 PM, Ilze wrote:

> http://klab.lv/users/racoon/316772.html

Shtuka

Jul 20, 2007, 7:13:08 AM7/20/07
to fotog...@latnet.lv

> Bet nu dziiv taapat iet uz augshu :)
>

> A.

HEX***... Viss ir slikti...

Shtuka

Jul 20, 2007, 8:07:04 AM7/20/07
to fotog...@latnet.lv
http://www.autornet.lv/

Jul 20, 2007, 8:09:01 AM7/20/07
to fotog...@latnet.lv
nezinaaju taadu saitu.
Neo nekur neesmu lasiijis,
taapec jau saakumaa teicu , ka tas ir apkopots no
MANAS pieredzes, nevis izvilkts no likumu pantiem.

A.

Armands Erglis

Jul 20, 2007, 8:12:08 AM7/20/07
to fotog...@latnet.lv
a ko ta tauta peraas ja ir taads saits?!

lol