Третій Луцький Баркемп

boh@rt

to lutsk-camps
Підтримуючи традицію, новий баркемп обговорюємо в новій дискусії.
Отже хто має бажання виступити - пропонуйте тему, хто має бажання
прийти - записуйтесь, хто має бажання просто шось написати -
пишіть! ))
Отже, де, хто, коли, за скільки і в якій кількості, обговорюймо!

Dumok

to lutsk-camps
Я хочу прийти, послухати, до речі де ти виклав свою доповідь? га? ))

mass

to lutsk-camps

імхо було б найкраще зібратись 15-16го числа.
як пропонував SITERATING, після гугла беремо яндекс?

SITERATING

to lutsk-camps
Дублирую пост из темы баркемпа No.2:

Ребят, Вы по моему очень даже недооцениваете Яндекс. 10-й поисковик в
мире, лидер в русскоязычном интернете и еще не год и не два им будет
(если Гугл не купит)) А многие сервисы у Яши появились еще перед
Гуглом. По моему одной встречи он точно стоит.

По поводу 16 числа, мне лично 99% что не получится. Говорю за себя.

mass

to lutsk-camps

про яндекс соглашусь з SITERATING-ом.
по даті - 15 -е ?

відписуємся кому підходить кому не.

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
По поводу Яндекса: «Зачем рассматривать похожие инструменты для решения одинаковых задач?»

Олексій Зубко

to lutsk...@googlegroups.com
то не то щоб кому підходить, кому нє, тут просто висуваємо теми, і які
4-5 тем схочуть почути найбільш баркемперів, ті й обговоримо, інші
автоматом переносяться на слідуючий раз..як варіант..
по даті -
я за неділю, будь-яку.
по темам:
мені seo цікаво, як слухачу, бо нічого не знаю про це
а щоб щось розповісти, тре подумати, поки нічого в голову не приходить ... :)

30 жовтня 2008 р. 14:02 Boris Zaydlin <borisz...@gmail.com> написав:

--

Олексій Зубко (zolexiy)
icq: 307109585

SITERATING

to lutsk-camps
Яндекс. Поиск?
Яндекс. Деньги ?
Яндекс. Маркет ?
Тот же каталог ...

По моему и инструменты и задачи другие!

По дате, как и писал выше, мне лично не подходит.

Boris Zaydlin:

luts...@gmail.com

to lutsk-camps
Яндекс не вартий уваги. ну і що з того що він входить у десятку
пошуковиків світу? краще вже про Мету розповісти, це перший пошуковик
України, якщо я не помиляюся. а мені б краще 15 числа.

On 30 Жов, 15:17, SITERATING <ssiterat...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Тот же каталог ...
>
> По моему и инструменты и задачи другие!
>
> По дате, как и писал выше, мне лично не подходит.

La$eR

to lutsk-camps
Підтримую (яндекс не цікавить взагалі, бо юзаю гуглю), я б послухав би
і обговорив SEO, WebMoney і все шо сюди відноситься загалом, Проблеми
і етапи створення веб-сайтів "під ключ" (починаючи від реєстрації нік-
хендла і вибором домену та хосту, і закінчуючи вибором CMS та
юридичними ньюансами).
А також в продовження традиції — Google Picasa :)

lutskb...@gmail.com написав:

luts...@gmail.com

to lutsk-camps
Особисто мені було б дуже цікаво послухати про СЕО та все, що
пов'язане із створенням сайтів під ключ.

mass

to lutsk-camps
Щоб говорити про сео то імхо спочатку треба обговорити нюанси
пошуковиків, той самий Яндекс, (яндекс вебмастер, індексация).
про WebMoney також цыкаво (опис системи, атестация, пунки/варыанти
продажу/покупкі).

мені підійде любий вихідний день, але тепер бажано хоч на обід а не на
ранок... :)

mass

to lutsk-camps
як варіант, гаряча на даний момент тема - доменні імена які були
зареєстровані у EstDomains Inc, яких прикривають....