Перший Луцький Баркемп

leviks

to lutsk-camps
На хвилі росту нового новітніх інтернет-технологій та спричинених ними
рухів група ініціативних інтернет-користувачів вирішили організувати
проведення першого луцького Баркемпу

Якщо ви цікавитеся стартапами і хочете поспілкуватися з ІТ-
ентузіастами - приходьте.

Коротко, що таке Баркемп: це захід у форматі "неконференції", яка
присвячена людям, які цікавляться інтернет середовищі, створюють нові
медіа, блоги, веб 2.0 проекти, їхнім ідеям й інноваціям в інтернет-
середовищі.

Виникнувши в 2005 у Кремінній долині, формат поширився як лісова
пожежа, охоплюючи всі нові країни й міста. З того моменту були
проведено десятки або сотні баркемпов різної тематики по усім світі.

Основна мета блогкемпів - це інформувати українців про веб2.0
технології та про те, як розумно і з користю використовувати інтернет:
- обмін досвідом, тими цікавими речами, що зараз відбуваються в
інтернеті
- ознайомлення та просування в маси нових можливостей. Основна маса
людей не мають уявлення як користуватися RSS потоками, вікіпедією,
блогами і як розумно використовувати всі ті інструменти, які пропонує
сьогодні інтернет.
- показати які можливості відкриває перед людьми інтернет сьогодні і
пояснити, яким чином він може бути використаний з користю.

Баркемп пройде у форматі дружнього обговорення в якомусь луцькому
барі. Орієнтовна тривалість кемпу 2-3 години, під час яких учасники
зможуть не тільки послухати презентації, але й поспілкуватися між
собою в неформальній обстановці.

Орієнтовні теми доповідей/тренінгів:
1. Концепція web 2.0
2. Блоґи. Українська блоґосфера
3. Використання RSS
4. Wiki - можливості використання
5. Соціальні мережі
6. Громадянська журналістика

Присилайте заявки на доповіді, адже формат "неконференції"
передбаченає виступ любого бажаючого. По мірі поступлення заявок
формується програма заходу.

Презентацію можна буде показувати на ноутбуці (ноутбук є в наявності)

Орієнтовна дата проведення: 21 вересня 2008 року.

Прогнозована чисельність присутніх становить близько 10-15 чоловік.

Велике прохання, реєструватися заздалегідь, адже від цього залежатиме
розташування і комфорт закладу, де будемо збиратись. Ми його оберемо в
процесі надходження заявок.

Давайте тут обговорювати всі пропозиції

leviks

to lutsk-camps
До речі, визначення Баркемпу на Вікіпедії:
http://uk.wikipedia.org/wiki/BarCamp

MAG

to lutsk-camps
Привіт!
З задоволенням приєднаюсь до баркемпу.
Що що, а в ногу з часом треба йти!!!!
Теми доповідей цікаві і корисні! Мені, на приклад, це просто цікаво
знати для себе.
ІНФОРМАЦІЯ ЗАЙВОЮ НЕ БУВАЄ!

p.s.
респект організатору!

leviks

to lutsk-camps
Ітак, вже є 2 учасника:

1. Leviks
2. MAG

Чекаємо наступних, маємо надію що з десяток учасників набереться...
:))

Mac9

to lutsk-camps
> Ітак, вже є 2 учасника:
>
> 1. Leviks
> 2. MAG
>
> Чекаємо наступних, маємо надію що з десяток учасників набереться...
> :))
Как на счет 27-го числа? Очень хотелось бы поприсутствовать -- в другое
время не смогу.

leviks

to lutsk-camps
Так, може бути й 27 - все залежить як вирішить спільнота: на яке число
набереться більше учасників - тоді й проведемо ;))

Чи маєте бажання виступити по якійсь темі?

zolexiy

to lutsk-camps
Буду звичайно, тема меГАцікава :) ... +1 за 21-ше, або за 28-ме ,
тобто за неділю.

Mac9

to lutsk-camps
Желание есть, только тему придумываю еще.

Mac9

to lutsk-camps
Как на счет 27-го?

leviks

to lutsk-camps
Ітак, вже є 5 учасників:

1. Leviks
2. MAG
3. Mac9
4. zolexiy
5. ursa

zolexiy

to lutsk-camps
якщо більшість вирішить в суботу, то постараюсь бути, але фіфті-фіфті

leviks

to lutsk-camps
Олексію, запрошую вибрати тему і виступити - ти маєш і знаєш що
розказати спільноті, чи не так?

zolexiy

to lutsk-camps
щось я сумніваюсь що я щось шановній спільноті нове зможу
розказати :) ...

Mac9

to lutsk-camps
Какую тему планируете освещать?

Harddriver

to lutsk-camps
Я приду. Надіюсь бесплатної муйні не буде? ;)

zolexiy

to lutsk-camps
для тебе платно зроблять )))

Harddriver

to lutsk-camps

zolexiy:
> ��� ���� ������ �������� )))

Зробыть краще кирилицю замість каракуль, ги.

Harddriver

to lutsk-camps
... в цитуванні. Кстаті, хамишь, парниша, нє?

zolexiy

to lutsk-camps
Ні. Тобі показалось.
А парнішами можеш називати своїх клінерів, якщо вже знайшов.

Harddriver

to lutsk-camps
Так. Тут якийсь модер є? Чи тут "міжсобойчик" черговий?

Harddriver

to lutsk-camps
гумові нацюцюрники, як цей Злой Ексель - ноги моєї там не буде</p>
[img]http://board.lutsk.ua/style_emoticons/default/mad.gif[/img]

zolexiy

to lutsk-camps
Пропоную дискусію перенести в інше місце, (zol...@gmail.com ,
307109585 , бордівське ПМ) . Модера тут нема, це не форум. Жарт,
навіть якщо він і невдалий - він і в африці жарт, та й три смайли
було, Ну не втримався я , щоб не запостити репліку. Ти висловив надію
що безплатної муйні не буде, я пожартував що можна організувати
платну, якщо є таке бажання, вставивши смайли, в відповідь почув
"парніша" . . . Щоб не було дитячого садочка, пропоную забрати назад
питання про муйню, а я заберу відповідь на нього і життя
продовжується :) .

zolexiy

to lutsk-camps
Wiki - доволі цікава тема, цікаво було б почути людей, які
використовують цю технологію. Мені бачиться вона насамперед, як власна
база знань, тобто по мірі своєї роботи системним адміністратором і
серфінгу в іннеті, черпається багато інформації, Оскільки в голові все
не втримаєш, то зручно мати якусь базу, куди можна було б, прямо в
процесі роботи, скидати свої думки, кусочки коду, скриптів, статті,
документи і тп. При чому основна вимога до бази, це легкість створення
контенту, зручна розмітка, наявність її в онлайн. Тобто такий собі
віртуальний робочий стіл (не той що в Windows, а той що дерев'яний в
кабінеті :) ) Сервіси такі є, безперечно. Але все таки те що сам
створиш під себе, воно якесь рідніше і можна в будь-який момент
добавити необхідний функціонал. Вот з погляду на те і цікавить
технологія Вікі, тобто не зовсім як Wiki, а як швидкий і легкий засіб
упорядкування знань, досвіду і документів з можливістю швидкого
доступу до них. Це для власних потреб . . . а так, то зручно
використовувати цю технологію в колективі колег, для створення
документації до чогось, спільної роботи над проектом і тп. -
застосуваннь валом :) ... ... ... цікаво було б поспілкуватись на цю
тему з розумнішими :). На повноцінну доповідь ще знань нема, але якщо
з кимось на пару, то можна щось про четвертий пункт і порозмовляти, є
хтось хто цікавиться Wiki?

leviks

to lutsk-camps
)))) "Ну Ви блін даєте"
Ну як не соромно - тільки почали постити, а вже посперечалися ;)
Трошки підкажу всім - в блогерському русі так склалося, що відношення
до всього, що відбувається абсолютно позитивне, дружнє і веселе... ;)
Я ніколи там не зустрічав вияснення відносин, невдоволення,
критики ...
Пропоную й нам підтримувати таку емоційну складову ))
Як казав Кіт Леопольд "Давате жити дружно"

Хто піжтримує таку пропозицію? ;)

leviks

to lutsk-camps
Олексію, є тут такий bohart, - він зная що цікавився такою темою, на
світовій Wiki зареєстрований, звяжися з ним і скооперуйтеся )))

Крім того, маю таку пропозицію - виступи (а тим паче на загальних
баркемпах, тобто не вузькоспеціалізованих) орієнтовані на зовсім
початківців, тобто достатньо показати загальні речі, як правило на
5-10 слайдах...
Тривалість витупу 5-8 хвилин... Так практично вдібувался на перших
баркемпах, і ми йдемо цим шляхом...
А для такої доповіді, я думаю, що знань у вас не то що хватить, а й
розказувати зможете більше і довше...

Оскільки критичності на блогкемпах немає, тільки позитивне відношення
- то все буде нормально )))

Респект за ініціативу )))

zolexiy

to lutsk-camps
Я теж за мир в усьому світі :) ... більш жартувати не буду ))). ...
Визначаємось з датою, а я буду гуглити, як проводяться баркемпи і як
на них доповідають .. .

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
Тот, на котором я был, проводился так:
— назначалось время и место (бар);
— люди приходили, спрашивали у официантов, а те их садили за отведенный мероприятию стол;
— потом приходил ведущий, устанавливал и настраивал технику;
— когда народ собрался всем предлагалось выпить кофе, т.к. начало было назначено на 11 часов выходного дня;
— ведущий объявлял первого докладчика, то выходил, рассказывал, далее вопросы аудитории шли, потом следующий докладчик;
— после всех докладов народ оставался в непринужденной обстановке пить пиво и общаться.

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
забыл сказать, что доклад готовится на человеческом языке, т.е. без сильно умных фраз и сокращений типа «CRM», «OOM», «CDM» и т.д.

sv

to lutsk-camps
Створювати Wiki для себе немає такої потреби.. Проблема в не тому, щоб
її створити,
а проблема її якісно наповнити, обслуговувати...і якщо її створювати,
то не для себе, а для широкої аудиторіїї...
Саму базу даних наповнювати прийдеться стільки часу...... А ще якщо
адмініструвати......Якщо спам піде.....

zolexiy

to lutsk-camps
вот і я про те, не про сам механізм створення, тут варіантів безліч, а
про правильне його використання :) . .

ferryman

to lutsk-camps
Можливо я і відстав від життя, але навіщо воно потрібне. Для таких
речей необхідно залучити тих хто взагалі нічого не знає. Мені здаєть
що присутні будуть тільки ті, хто активно використовує сервіси
тирнету, але аж ніяк не звичайні юзери. Особисто моє імхо.

zolexiy

to lutsk-camps
А чому не можна для себе? запросто можна. Ви ж кудись записуєте
нотатки, тексти, щось в цьому роді і те все дедалі більше стає
неконтрольованим. (По собі знаю, часом легше знайти в гуглі по новому,
ніж в себе на компі щось, хоча точно знаю, що стаття по тому траблу з
яким зіткнувся і його вирішення є в себе) то чому б не перекласти
організацію того всього і сортування та вивід, при потребі, на
монітор чи папір на яку небуть технологію, хоча б ту саму Wiki.
Причому закинути те все в онлайн і мати доступ з будь якого місця. А
коли щось пристойне вийде з того всього, в процесі підточення
напильником під свої потреби - долучити зацікавлених . . . Для себе -
мається на увазі - для своїх потреб.
Я бачу це як закритий розділ на свому сайті, суто для своїх потреб,
щоб можна було прямо в процесі роботи легко те все занотовувати, тем
достатньо для розмови, навіть по цьому одному пункті, так коли
здибаємось? :)

zolexiy

to lutsk-camps
о, радий вас бачити :) Присутні будуть - люди з спільними інтересами,
як для початку, імхо нормально. Далі буде видно. Зацікавленні
появляться, 100%

sv

to lutsk-camps
Згідний з ferryman повністю...Навіть і якщо і створювати для себе то
такої потреби не бачу......Якщо щось нада, зайшов в гугл чи ще кудись
і знайшов.....Тим паче, що все швидко оновлюється, міняється і т.д

Якщо це призначено буде для широкого кола, то це зовсім інше
питання...Але тут і зовсім інший підхід .

zolexiy

to lutsk-camps

Я про персональну базу знань говорю, а не про вікі. Просто на основі
вікі її можна гарно організувати. Є безліч баз знань у вигляді софта,
переважно віндового, є вже готові онлайн-сервіси різні, можна
прекрасно організувати свою роботу за допомогою гуглівських сервісів,
там всього більш ніж достатньо. Питання не в тому. Питання в тому що
то все чуже - це раз, тобто не повна адаптованість конкретно під себе
і неможливість розширити необхідний функціонал... по друге -
безплатно, а це означає, що ніхто ні за що не відповідає, тобто нема
впевненості що через пару років все може зникнути, якщо проект
перестануть підтримувати, тобто залежить доля вашої праці від інших
людей, можна довго говорити. Тобто мова йде про один з способів
застосування технології Wiki, а чи потрібно це комусь чи ні , то вже
інша справа. Мені потрібно. Якщо ще комусь потрібно, радий буду
подискутувати, взнати щось цікаве. Вам не потрібно може бути саме
через те що (як варіант, а не констатація факту :) ) ви не цікавились
конкретно даною темою і можливостями вікі чи необхідності власної бази
даних. Саме для цього і створюють подібні заходи, щоб щось для себе
взяти. і кому це необхідно - візьме це , чи не так?

zolexiy

to lutsk-camps
можу привести наочний приклад.... щойно нарешті рішив трабл, який не
давав спокою і відібрав багато часу, тому що копав не в ту сторону,
рішення після гугління знайшлось тут:
http://gis-lab.info/forum/viewtopic.php?f=16&t=285&start=0&st=0&sk=t&sd=a&view=print
Самий останній пост виявився дієвим. Так чому я маю тримати в голові
це до слідуючого разу, який неодмінно буде, чи зберігати десь в *.txt
файл і думати в яку папку закинути, добавити до іншої купи закладок
дану сторінку.
Я можу просто, прямо зразу після отриманого результату, відкрити в
браузері свій хом'як (домашню сторінку) , зайти в закритий розділ і
запостити копіпаст з приведеної сторінки. Все, даля движок все
відсортував і це рішення закарбувалось в мене назавжди, звільнивши
місце в голові :).
Плюси такого підходу:
1. Слідуючого разу, при налаштування серверу - я легко і швидко
обійду цей підводний камінь з кодировкою.
2, Колись таки начальство порозумнішає в нас і буде примушувати
документувати свої дії системних адміністраторів, для простішої і
безболісної заміни новим працівником втікшого на "багатші села"
адміна, чи для швидшого вводу в курс діла нового робітника. В такому
випадку писати документацію не буде часу, бо потрібно буде час на
форматування, приведення в гарний вигляд - простіше робити по мірі
роботи нотатки в БЗ (базу знань) зразу, а вже документацію складати з
них в спеціально відведений в свому календарі час для цього. Не
боячись що щось упустиш чи забудеш. І головне - голова парцює в
нормальному режимі.
3 , Навіть при зміні роботи, набутий досвід є на свому законному
місці, в БЗ своєї домашньої сторінки
4 . про згорівші вінчестери мовчу :) . але все ж , у всіх бувало
відчуття жалю за втраченим файлом ;) . погодьтесь ....
і тд ітп.
:)
Тобто Вікі саме в такому ракурсі, а не як вікіпедія, як зразу всі
уявляють, а розширення завжди присутнє буде і хто його знає у що може
перетворитися ваша БЗ :)

sv

to lutsk-camps

То в чому проблема...створюй базу данних....відповідні таблиці, пиши
скрипт...і можливо твоя база знань років через 50 буде золотою....

zolexiy

to lutsk-camps
пункт 4 : Wiki - можливості застосування.

Я просто пропоную про це поговорити, а не переконувати Вас в чомусь.

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com

Всеравно есть элементарные (например для меня) вещи, которых ты, возможно, не знаешь. В равной степени есть вещи элементарные для тебя, которые для меня сравнимы только с открытием Америки.

leviks

to lutsk-camps
А все таки Вікі в якості бази знань (як варіанта використання) визвала
бурю емоцій )))

Олексію, тепер ти зобовязаний розгорнути тему, адже як кажуть блогери
- "тема сисек не раскрыта" ))

Давайте вирішимо коли і де проводимо наш баркемп

Вношу пропозицію провести:
1. 21 числа в неділю
2. розпочати об 11:00
3. можна в Майдані (я спробую домовитися)

По темам - я вже готую доповідь: "Концепція web 2.0"

zolexiy, маємо надію, розкриє тему Вікі

Хто має бажання взяти найлегшу тему 1) "Використання RSS" і більш
обємні 2) "Блоґи. Українська блоґосфера", 3) "Соціальні мережі", 4)
"Громадянська журналістика"

При вітсутності бажаючих я все ж спробую підготувати як мінімум 2) і
3), але найкраще коли доповідачів більше ніж один-два)))

Ваші пропозиції?

On 16 Вер, 17:13, zolexiy <zole...@gmail.com> wrote:
> пункт 4 : Wiki - можливост╕ застосування.

leviks

to lutsk-camps
Апдейтнемо список учасників:

1. Leviks
2. MAG (якщо 27)
3. Mac9
4. zolexiy
5. ursa
6. dyadechko-volyn.livejournal.com
7. skinik.livejournal.com
8. Harddriver
9. proba.agency
10. lenix.lenix

zolexiy

to lutsk-camps
я за неділю, будь-яку .
Це добре що викликало емоції, значить є люди, кому це цікаво :).
Впринципі можна спробувати щось поговорити про Wiki, принаймі з того
ракурсу, як я це бачу, ... Завтра ще маякну і до boh@rt-a , може він
з іншої точки розповість щось.
А так, приємно буде навіть просто зустрітись з цікавими людьми, маю
надію що такі заходи стануть стабільними явищами в нашому житті.

zolexiy

to lutsk-camps
Доречі, лого в нас ще нема затвердженого, так сказать - офіційного,
яке б тут крутилось десь прикріплене і по якому можна було б
орієнтуватись навіть в тих самих барах :) ...

MAG

to lutsk-camps
Leviks а шо означає навпроти мого ніка- "(якщо 27)" ??

Пропоную главенствующему тута зробити опитування з приводу дня
проведення баркемпу.
Мені підходить люба неділя. Якщо будуть вноситись пропозиції
проведення міроприємства в суботу (любу)- буду вимушений відмовитись,
нажаль... (
Так що я ЗА НЕДІЛЮ! (21 чи 28 обирати голосуванням, якщо є така
потреба)

p.s.
На баркемпі я буду СЛУХАЧЕМ так як теми для мене, ну, не скажу, що
зовсім незнайомі, та все ж знаю про це дууууже мало! ))

MAG

to lutsk-camps
Товрістчі, підкажіть шо такє ВІКІ і з чим його їдять!!!
Де можна знайти інфу про це диво? Не хотів би будучи присутнім
відчувати себе повним неуком )))
загодя Дя!

leviks

to lutsk-camps
Так, дійсно слушне зауваження, баркемпи мають лого... Ми теж будемо
мати )))

leviks

to lutsk-camps
Вау! Сергій, вибач, я помилився стрічкою ))

Ось так виглядає списоЧег:

1. Leviks
2. MAG
3. Mac9 (якщо 27)
[...]

leviks

to lutsk-camps
zolexiy, можна було б дати кілька ссилок в плані попередньої
підготовки аудиторії, просто маленький лікбез )))
Як ти вважаєш?

ferryman

to lutsk-camps
2MAG --> http://ru.wikipedia.org/wiki/

zolexiy

to lutsk-camps

zolexiy

to lutsk-camps

zolexiy

to lutsk-camps

sv

to lutsk-camps
Цікаво було б знати....
На кого буде розрахований(орієнтований) цей захід...Для користувачів
нету чи більш вузької спеціалізації(програмістів журналістів
дизайнерів розробників і т.д)
Що буде на презентаціях....а саме...які матеріали....засоби....Чи буде
доступ до нету....(бо наприклад розроблював наприклад недавно ресурс -
сайт новин- то трішки його можна віднести і трішки доповнити інфу.до
громадянської журналістики)

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
Если в Майдане будет проходить, то там ВайФай шаровый, т.е. интеренет будет.

MAG

to lutsk-camps
2 zolexiy & ferryman
Дякую за ссилкі! Тепер хоч не відчуваю себе бараном перед новими
воротами! )))

2 Levix- з приводу лого, наведи мені приклади, пліз. На досугє
поковиряю...

Олексій Зубко

to lutsk...@googlegroups.com
Будь-ласка .... я пробував ось це : http://forum.ru-board.com/topic.cgi?forum=5&topic=25134
цікавий підхід.
Але через нелюбов до яваскриптів і специфічну розмітку забув про неї. Але сам підхід цікавий :)

17 вересня 2008 р. 16:07 MAG <spr...@mail.ru> написав:

--
Олексій Зубко
Oracle DBA

MAG

to lutsk-camps
Вже назбиралось 10 чоловік!
В мене питання, якщо зустріч буде відбуватись в Майдані, то де це
буде? Де розмістяться 10 чоловік за одним (кількома) столом в
невимушеній атмосфері і без штовханини?
Незабувайте, що прийдуть люди і з лептопами! А це означає, що потрібно
місце як для людини так і для того, щоб на столі щось стояло. Плюс-
незавадило б, щоб це була окрема кімната... Не думаю, що стояти серед
залу і дискутувати з присутніми буде зручно, та й оточуючим це буде не
дуже цікаво (можливо)...
Спробую заглянути в Кораблик, там є закутки де можна було б зручно
розміститись... )
Можливо є ще пропозиції що до місця проведення?

Олексій Зубко

to lutsk...@googlegroups.com
Думаю перевагу треба віддавати тому місцю де є вайфай, в кораблі він є?  бо там дійсно місць інтимних більше ))

zolexiy

to lutsk-camps

як редагувати пост? ... бо прямо з поштового клієнта відповів, а вого
мені ще й підпис всунуло в пост))

MAG

to lutsk-camps
на рахунок вайфай- незнаю... (

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
Нет в кораблике вайфая. Есть в Швейке.

2008/9/17 MAG <spr...@mail.ru>
на рахунок вайфай- незнаю... (

zolexiy

to lutsk-camps
по ходу він тягне і до бару , що відокремлений від нього школяриком,
назви не знаю

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
Не тянет. Проверено лично.

Олексій Зубко

to lutsk...@googlegroups.com

може бути, просто знайомі казали що з сусідніх столиків сиділи, тобто з тих що на дворі, ... стіни видно впливають)

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
Я на улице пробовал. Возможно у меня прием слабенький, т.к. пытался ловить с телефона.

2008/9/17 Олексій Зубко <zol...@gmail.com>
Message has been deleted

boh@rt

to lutsk-camps
Сіко букоф багато написано...
послухати буде цікаво, йа так думаю.
тому буду, хоча і без доповіді... ось на наступний раз можна і...
так що плюсуйте в userlist.

Sna...@prosto.lutsk.ua

to lutsk-camps
Таке пропускати не можна!!! Так як казав Т.Г Шевченко: "І чужого
научайся, й свого не цурайся" , то я поки що лише повчуся.
Отож я з Вами!!!!!!!!

leviks

to lutsk-camps
Хороше питання!
Такі заходи розраховані на тих, хто бажає дізнатися щось нове про те,
що зараз робиться в інтеренті, і само собою на тих, хто бажає знаннями
ділитися, а також хто хоче поспілкуватися на інтернетні теми,
познайомитися та розвіртуалитися...
Тобто неає абсолютно ніякої спеціалізації по професії, просто інтерес
до тем...
Презентація як правило на ноутбуці в вигляді слайдів.. Це так, для
початку, у всіх так...
Потім в спільноти десь знаходяться можливості проведення у
конференцзалах з проекторами, - багато фірм залюбки дають, якщо захід
популярний...

Доступ до нету постаражмось організувати, я завтра займуся цим
питанням.. Получиться - буде супер, ні - на слайдах попрацюємо...

Ци маєте бажання презентувати спільноті Вашу розробку та розказати про
неї?

До речі, Sv чомусь відсутній в нашому реєстраційному списку, напевно
слід виправити цю помилку, чи не так?

leviks

to lutsk-camps

leviks

[...]

11. sv
12. boh@rt
14. snap

)))

Буде нормальна тусня, хто ще бажає??
Доповідачів малова-то, наважуйтеся - я допоможу створити презенташку і
підкажу як воно...

On 17 Вер, 19:59, Sna...@prosto.lutsk.ua wrote:
> Таке пропускати не можна!!! Так як казав Т.Г Шевченко: "╤ чужого

Борис Зайдлин

to lutsk...@googlegroups.com
Опять вместо меня Мага записали на 27-е.
Кста, я 28-го скорей всего тоже смогу
присоединиться к шановному панству.

Борис.
http://mac9.lutsk.ua

17 сент. 2008, в 21:20, leviks <v.leva...@gmail.com>

Olexiy

to lutsk...@googlegroups.com
Я теж за 28-ме.

sv

to lutsk-camps
Прийду якщо будуть умови (інет ноутбук) і вільний час. Бажано на
неділю
Трішки виступить можу - громадянська журналістика і блоги (матеріали
і розробки є).
Думаю що вспію доробить (блоги)

Інет можу забезпечить від ютела........ необхідно щоб було настроєне
обладнення (мобільний телефон з датою кабелем і відповідно
драйверами)....

Олексій Зубко

to lutsk...@googlegroups.com
Доречі )) ... гарна ідея, ... в то время  когда наши корабли бороздят космические просторы .. ми паримось де інтернет взяти )) . . . в мене є нокіЯ 6288 з драйверами, блютузом, датакабелем, якщо що - могу для такого діла дати, якщо буде карточка Утела )

zolexiy

to lutsk-camps
типова українська ментальність, зразу всі думки спрямовуються на те де
халяву знайти )) , забувши що інтернет тепер дешевий, ... )

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
В тему о Вики: http://miph.habrahabr.ru/blog/40141/

leviks

to lutsk-camps
Домовився за місце проведення, вайфая нема, зате каву-чай вони
спонсорують ))
Отож, можемо провести в кафе Ніагара, яка знаходиться в районі
Фуршету, вул Гордіюк 39А

Кафешка на карті:
http://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ie=UTF8&t=h&msa=0&msid=105656776461141518310.00044ff3aa444f4066749&ll=50.768819,25.366638&spn=0.006107,0.013819&z=16

Добратися дуже легко - зразу повз Фуршет прохзджаючи бачимо
автозаправку (нагадайте її назву), і кафешка якраз навпроти цієї
автозаправки в дворі...

Ми домовилися про час з 11:00 до 14:00

Які будуть думки в спільноти?

До речі я принесу ноути (мінімум дві штуки), телефон і датакабель...

Olexiy

to lutsk...@googlegroups.com
Я за.

Юрко Червоний

to lutsk...@googlegroups.com
я теж за.

18.09.08, Olexiy <zol...@gmail.com>:
Я за.

MAG

to lutsk-camps
Приєднуюсь.

lenix lenix

to lutsk...@googlegroups.com
Я за

2008/9/18 MAG <spr...@mail.ru>
При╓днуюсь.

leviks

to lutsk-camps
В мене готова презентація до першої доповіді... ;))

Уточняємо програму, а до доповідачів таке орг.прохання - підтвердіть,
please ;) , готовність і уточніть тему Вашого виступу, а також якщо
можна приблизний час виступу. Як правило виступи короткі 10-15 хв +
відповіді на питання і обмін думками - це ще 10-15 хв

1. Вступ, знайомство
2. Концепція web 2.0
Доповідач - Leviks
3. Wiki - можливості використання
Доповідач - Olexiy
4. Громадянська журналістика і блоги
Доповідач - sv
5. Використання RSS
Доповідач - Leviks
6. Соціальні мережі (напевно виступ про запас, адже може не
вистачити часу для спілкування )
Доповідач - Leviks
7. Вільне спілкування

Напевно достатньо буде 4-5 виступів з розрахунку на 3 години заходу.
Якщо раптом ще хтось висловить бажання виступити, - звичайно знімемо
мій виступ №4 чи №5 і поставимо Ваш. ;)

zolexiy

to lutsk-camps
Я підтверджую . Olexiy=zolexiy=Олексій Зубко . щось той гугл кожен
раз по різному мене називає ))

sv

to lutsk-camps

leviks написав:
> В мене готова презентація до першої доповіді... ;))

Підтверджую... Вчора дороблював блоги..... адміністування, наповнення-
по суті на прикладі сайту новин можна ці дві теми розкрити.....сайт
написаний десь на 90% готовності.. однак суть викласти можна...

ввечері постараюся закинути на хост... Можливо зроблю презентацію..
якщо буде час.

Прохання забезпечити нет....зарядити мобільний....переевірити до
ноутбука
дата кабель- порт чи підходить....і встановити порограмне
забезпечення.....взнати точку доступу до нета у ютела......... (строка
ініціалізації модема).....

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
Я, к сожалению, пока ничего не могу сказать - скорей всего, прийду только послушать.

zolexiy

to lutsk-camps
Ви головне приходьте, мовчати точно не будем. Буде цікаво. Я ж тоже ще
навіть не уявляю що буду казати ))) але назад дороги вже нема ) ....

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
=)

leviks

to lutsk-camps
В мене вже готові всі доповіді )))

Завтра в 11:00 ;) - нагадую, щоб ніхто не забув про баркемп ;))

On 19 сент, 09:48, "Boris Zaydlin" <boriszayd...@gmail.com> wrote:
> =)

leviks

to lutsk-camps
До речі - уточняю, бо люди дзвонять, аскою перепитують, на коли
баркемп...

Підкреслюємо - як попередньо було озвучено проведення 21 вересня, так
нічого й не мінялося...

Приміщення надається теж на 21 вересня, тобто завтра

Будь ласка, повідомте всіх, хто має прийти і уточніть

Dumok

to lutsk-camps

Прочитав опис кемпу дуже цікаво,
хотілосяб знати де ця подія відбудеться? І як зареєструватися?

Olexiy

to lutsk...@googlegroups.com

Привіт, вище писали, ось цитата:

[...]

Реєструватись тут, написавши "Буду" :)

leviks

to lutsk-camps
Ось звів інфу про заплановане проведення баркемпу:

Дата проведення: 21.09.08 (завтра)
Час з 11:00 до 14:00

Місце проведення: кафе Ніагара (знаходиться в районі
[...]

Примітка: вайфая нема, зате каву-чай вони спонсорують ))

Програма заходу:

[...]

відповіді на питання і обмін думками по темі доповіді - це ще 10-15
хв

Приблизний список учасників: 17 чоловік

Запрошуємо всіх бажаючих...
Рєстрація тут - просто напишіть що будете, нам як організаторам
головне знати кількість, щоб в приміщенні вміститися... Участь
абсолютно безплатна

Dumok

to lutsk-camps
Дякую. Неодмінно прийду!

On 20 Вер, 14:31, leviks <v.levandov...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Дата проведення: 21.09.08 (завтра)
> Час з 11:00 до 14:00
>
> Місце проведення: кафе Ніагара (знаходиться в районі

Dumok

to lutsk-camps
Є ідея створити електронний кемп* кого зацікавило приєднуйтеся
http://groups.google.ru/group/Creanions/topics?hl=uk, а взагалі такі
кемпи вже створювалися?

Harddriver

to lutsk-camps
Хех, смайл в мому 1 повідомленні також стоїть. Просто дістали всілякі
інтернет-зібрання, на які тебе тягнуть за вуха з обіцянням золотих
гір, 1 мільйону, і напханого рекламою хостінгу за 300 баксів
впридачу :D

Надіюсь, я помилився ;) Постараюсь бути.

Olexiy

to lutsk...@googlegroups.com
Harddriver пишет:

> Ви помилились, будемо вважати що Ви просто не обізнанні з таким терміном, як баркемп :) . Тут ніхто нікого не тягне, тут просто збираються люди, яким цікава спільна тема ,про яку буде мова. Вот і вся логіка.

zolexiy

to lutsk-camps

zolexiy

to lutsk-camps
сорь за дубь, то я експериментую з відправкою з поштового клієнта ))

M@szon

to lutsk-camps
+1 в список. Теми доповідей дуже цікаві, обов'язково прийду послухати.
It is loading more messages.