Пропоную переглянути новий розділ ""практичні заняття""

zolexiy

to lutsk-camps
Привіт, натисніть на ссилку
http://groups.google.com/group/lutsk-camps/web/%22%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F%22
або скопіюйте її в адресний рядок вашого браузеру.

leviks

to lutsk-camps
Класна ініціатива, дійсно слід забезпечити обговорення і підтримку
освоєння наших інструментів...

Але оскільки нам потрібен формат обговорення, то вношу пропозицію
проводити це також в форматі групи, тільки тематично іншої -
спеціально створеної для обговорення інструментів.

Ось я зареєстрував цю групу, назвав її "Луцьк 2.0", якраз для цієї
мети:
http://groups.google.com/group/lutsk-2_0

Просто тулитися на одній сторінці буде не зовсім зручно, бо
відбудеться "ломка" формату спілкування.. В групах все таки зручніше,
і вони для цього створені - є тема, є відповіді... ;)

leviks

to lutsk-camps
ги, обрізало мій мессадж ))))

zolexiy

to lutsk-camps
Нема питань, не побачив :) .. я вже там теж :)

Dumok

to lutsk-camps
Слухайте в групі стало як в лабіринті я не був день. і вже блукаЮ, а
що ж будуть робити нові учясники? давайте визначімо
якусь одун сторінку для однієї теми, адля іншої дургу, але прохання не
створювати їх при першій ідеї, бо можна втратитись!!!

leviks

to lutsk-camps
))) Активність всі проявляють.. Але як цікаво!

zolexiy

to lutsk-camps
"Вы просто не умеете их готовить" :) . Приєднуєшся до цікавих тобі
груп і все - по ссилці: http://groups.google.com/?hl=ru все необхідне
появиться :)

zolexiy

to lutsk-camps
приклад вклав в файлах. (
http://lutsk-camps.googlegroups.com/web/google_groups.gif?hl=ru&gsc=juXCUxYAAADAWX2lKS6t8JWd0rGWAqHY5QzTRg0a_4LqA7LDDLzsAA
)

On 23 сент, 08:52, zolexiy <zole...@gmail.com> wrote:
> "Вы просто не умеете их готовить" :) . Приєднуєшся до цікавих тобі
> груп і все - по ссилці:http://groups.google.com/?hl=ruвсе необхідне

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com

Олексій Зубко

to lutsk...@googlegroups.com
о, блін, я це теж шукав ))) знав що таке є ,а де знайти не знав ). .

25 вересня 2008 р. 12:52 Boris Zaydlin <borisz...@gmail.com> написав:

--
З повагою.
Олексій Зубко (zolexiy)

Boris Zaydlin

to lutsk...@googlegroups.com
Желающим могу создать почтовый аккаунт в своей доменной зоне - потестить, посмотреть.