[LUGI rugby club] Damträning ikväll 1900

6 views
Skip to first unread message

Stefan T

unread,
May 13, 2010, 7:51:03 AM5/13/10
to mansso...@hotmail.com, lugi rugby, miamaria...@gmail.com, helle.a...@hotmail.com, ama...@hotmail.com, e_l...@hotmail.com, ispy...@yahoo.se, frida.n...@sonyericsson.com, sara_...@hotmail.com, myra...@hotmail.com, mette.l...@newellco.com, annn...@hotmail.com, alek...@gmail.com, ina....@myway.de, boman.c...@gmail.com, a_th...@hotmail.com, annal...@hotmail.com, malin.olof...@gmail.com, ahc_li...@hotmail.com, sofia...@hotmail.com, tol...@live.se, kerstinl...@hotmail.com, madeleine...@hotmail.com, love_m...@hotmail.com, nina.l...@yahoo.se, gabriella....@gmail.com, frida...@yahoo.se, zlii...@hotmail.com, hollandme...@hotmail.com, ebry...@gmail.com, 92sa...@utb.lund.se, Stefan T
Bara 4 pers dök upp nu iförmiddags till träningen. . Därför kör vi ikväll som vanligt! Ses då


-----Original Message-----
From: Stefan T
Sent: 5/12/2010 11:59:27 AM
To: mansso...@hotmail.com , lugi rugby , miamaria...@gmail.com , helle.a...@hotmail.com , ama...@hotmail.com , e_l...@hotmail.com , ispy...@yahoo.se , frida.n...@sonyericsson.com , sara_...@hotmail.com , myra...@hotmail.com , mette.l...@newellco.com , annn...@hotmail.com , alek...@gmail.com , ina....@myway.de , boman.c...@gmail.com , a_th...@hotmail.com , annal...@hotmail.com , malin.olof...@gmail.com , ahc_li...@hotmail.com , Stefan T , sofia...@hotmail.com , tol...@live.se , kerstinl...@hotmail.com , madeleine...@hotmail.com , love_m...@hotmail.com , nina.l...@yahoo.se , gabriella....@gmail.com , frida...@yahoo.se , zlii...@hotmail.com , hollandme...@hotmail.com , ebry...@gmail.com , 92sa...@utb.lund.se <92sa...@utb.lund.se>
Subject: Lundarugbyn
Hi everyone!
 
tomorrow is the big day!
I want as many peopledown as possible at the club to greet and cheer on the highschool kids. If theres not enough schoolkids down well mix with the ladies and give it a shot.
we'll try to have a 7's training for everyone whos going up to helsingbort on saturday and the LADIES training is moved from 1900 to 1200!!
 
after the games and training there will be hot dogs and women on the barcecue,
 
Ben and Antoine is also preparing a quiz for those of you who think you know anything about china. .
I havent talked to landgren or rollo about the guys training but is you want you can join the girls. .
 
if you have any questions about the information in this email dont ask me, ask the second person to your left
 
 
 
 
lugi love
 
 
 
 
its the rib


Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "lugirugbyclub" group.
To post to this group, send email to lugiru...@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to lugirugbyclu...@googlegroups.com
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/lugirugbyclub?hl=en
 
Lugi rugby clubs website can be viewed at http://lugirugby.googlepages.com/

Kerstin Lövendahl

unread,
May 13, 2010, 6:25:10 PM5/13/10
to Stefan Tunfors, mansso...@hotmail.com, lugiru...@googlegroups.com, MiaMaria Nordlund, rugby helen andersson, Amanda Sandsborg, Emma LugiRugby, Emma Lugi Rugby Lönsjö, Frida Nordlund, Sara LugiRugby, Lugi?, mette lintonbon, rugby Anna lugi, rugby kristin aleklett, rugby ina lugi, christine lugi rugby boman, Anna Lugi Rugby Thynell, Anna Lindeus, rugby malin lugi olofssons, (Lugi rugby?.), Sofia Helbro, Spartacus Tola, Spartacus Madde, spartacus Lisa, Nina Lönedahl, Gabriella Westerdahl, Spartacus Frida, zlii...@hotmail.com, ilse rugby huisman, Ellinor Rugby Halmstad Brynning, Lugi?, Susanne Hrc Rugby Olsson, Anna Karlsson, Karin HRC Fys Olsson, Kristin Aleklett, louise lugi ericsäter, Matilda Perborn, Kerstin Lövendahl

Tjejer.. jag menar Bästa Laget!
På lördag är det vår tur att ta revange på PMS.
 
Samling på klubben i Lund senast 9.30. Amanda är ansvarig för att öppna, och Maria för att ta med trunken med matchställ och medicinväskan i sin bil.
Som skrivet, Maria har en bil.. nån mer?.. Annars går det tåg. 
 
Tåget går 9.51 från Lund C mot Helsingborg/Ängelholm. Ni går av på Knutpunkten (10.32) och tar därifrån buss1 mot Dalhem(avgång 10.43), ankomst Älvsborgsgatan 10.52.. därifrån går ni till planerna på Norrvalla ca 8min promenad.
 
......................
Kommer man direkt till Norrvalla ses vi där kl11 Helst ombytta! Jag kommer vara där då, eller tidigare det är fullt tillåtet!..
När alla kommit ser vi vilka vi är och går igenom vinnarstrategin så ladda för detta nu. Det är dessutom SM-kval så vinna ska vi!!
 
Kom ihåg:
-Er själva
-världens bästa humör, tihiii
-egna matchshorts, strumpor om ni vill ha hela..
-tandskydd och dobbskor
-..allt ni behöver
-lite pengar till mat, automaterna är en bit bort.
(Stefan och Louise tar med våra vattenflaskor och den andra medicinväskan)
........................
 
Spelare???
Vilka spelar på lördag, jag har dålig koll så maila eller ring mig om något är fel på nedanstående lista:
 
Vi ska spela:
-Amanda
-Kerstin
-Maria K
-Carro
-Victoria
-Gabby
-Ilse
-Susanne O
-Helen?
-Kristin A?
-Nina?
-MarieP?
-Ellinor?
-Anna T?
-
-
-
Stämmer? Stämmer inte? maila mig eller smsa 0730-483327 Tack!
 
Ta hand om er Brudar. Mycket bra mat, vatten och go vila. Ge er själva de bästa förberedelserna, se alla snygga försök ni kommer göra, de håda tacklingarna ni kommer sätta.. och hur ni på lätta fötter springer i från motståndarna... tjejer på lördag blir det verklighet. Ladda era grymma lejonhjärtan nu!
Vi ses snart och har kul!
Lugi Kärlek! /V.Kapten Kerstin
 
......................................
 
Slut på det superviktiga... Men vår första match är 11.40
 
Matcherna :
11.00 Herr HRC -MRC
11.20 Herr PRC-LUGI
11.40 Dam LUGI-PMS
12.00 Herr WRK - MRC
12.20 Herr HRC - PRC
12.40 Herr WRC - LUGI
13.00 Dam PMS -LUGI
13.20 Herr MRC - PRC
13.40 Herr HRC - WRK
14.00 Herr LUGI - MRC
14.20 Herr PRC - WRK
14.40 Herr HRC - LUGI!
 
 
 


Fira in våren med nya smileys till Messenger. Klicka här!

Stefan T

unread,
Jun 6, 2010, 4:45:46 PM6/6/10
to lugi rugby
ETT STORT GRATTIS TILL KERSTIN SOM SKA FÅ SPELA I BLÅ-GULT IGEN!!!!
Vår kära tös knep en av de 10 åtrovärda tröjorna till 7manna EM
 
 
tjoooooo lugi love!!

 


Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages