Fwd: RWC 2011 biljetter till vidareförsäljning

2 views
Skip to first unread message

gabriella....@gmail.com

unread,
Oct 20, 2010, 9:55:50 AM10/20/10
to lugiru...@googlegroups.com
Vidarebefodrat:

Hej alla,


Då en av förbundets medlemmar som ursprungligen beställt biljetter till nästa års rugby-VM på Nya Zeeland nu inte längre kommer kunna utnyttja sina biljetter så finns nu biljetter till fyra matcher till salu. Spara hela 2000kr genom att köpa hela paketet!


De biljetter som finns tillgängliga är:

2st kategori A-biljetter till Frankrike - Tonga den 1 oktober 2011 i Wellington (813kr/styck)
2st kategori B-biljetter till Nya Zeeland - Kanada den 2 oktober 2011 i Wellington (1024kr/styck)
2st kategori C-biljetter till kvartsfinal 1 den 8 oktober 2011 i Wellington (1546kr/styck)
2st kategori C-biljetter till kvartsfinal 3 den 9 oktober 2011 i Wellington (1546kr/styck)

Köper ni hela paketet så sparar ni 2000 kr (åtta biljetter värda totalt 9856 kr, betala endast 7856 kr).

Detta är ett jättebra paket för två personer som vill uppleva rugby-VM i ett av världens främsta rugbynationer. Då alla matcher spelas på samma arena, är det perfekt för att utforska områdena kring Nya Zeelands huvudstad - t.ex. det kända vinodlingsområdet Marlborough på andra sidan Cook Strait.

Är ni intresserade av ovanstående biljetter, kontakta då Anders Ferlin -  anders...@gmail.com

Det finns även en kategori D-biljett till matchen mellan Nya Zeeland och Kanada den 2 oktober 2011 i Wellington som en annan av våra medlemmar behöver sälja vidare.

Denna kostar 527kr. Vänligen kontakta Jennifer Sundqvist - jennifer....@rugby.se - på kansliet om ni är intresserade av denna biljett.


Tack på förhand.

Hälsningar,

Jennifer Sundqvist

Kansliassistent
Svenska Rugbyförbundet
Idrottens Hus, 114 73 Stockholm
08-6996526
jennifer....@rugby.se
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages