Lady gaga !

2 views
Skip to first unread message

Stefan T

unread,
Oct 13, 2010, 12:21:07 AM10/13/10
to lugiru...@googlegroups.com
Hallo alla

Dags för lady gaga. . Vi ska vara på arenan ca 1645, har inte fått exact tid än. Det är alltså den 19e nov, 20 personer och vi ska försöka att köra ifrån klubben i samlad trupp ca kl1610. Jag vill ha era fulla namn och mob nr antingen i ett sms eller mail, helst sms. Smsa om ni har frågor

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages