Dags för lady gaga. . Vi ska vara på arenan ca 1645, har inte fått exact tid än. Det är alltså den 19e nov, 20 personer och vi ska försöka att köra ifrån klubben i samlad trupp ca kl1610. Jag vill ha era fulla namn och mob nr antingen i ett sms eller mail, helst sms. Smsa om ni har frågor