Louise Ericsater
unread,Jun 17, 2010, 5:16:30 AM6/17/10Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to lugiru...@googlegroups.com
Hej,
stefan har fått in 10 personer till konserten imorgon på Malmö stadion, vi behöver minst 30. Kolla med vänner, bekant, grannar, kusiner... se mejl från arrangören nedan. Sms:a stefan på 0708-909210 om ni har någon som kan jobba. Vi BEHÖVER dessa jobb, det är ett sjukt enkelt sätt att tjäna in pengar på.
Vi möts på norra sidan av stadion, vid vaktkuren, närmast parkeringen. Medtag ok kläder, kan bli lite kallt framåt kvällen.
Hi Stefan
iam in deep shit with folk hopping av after they said yes! 9st show last night and now 20st from you guys
iam in Malmœ from today so call me asap when you know what you have. 10 is better than nothing but itsd a long way from 30 which you though you could fix easy ? work on it leas try to do itunder the day and get back to me .
explane to the kluvbb that theres a lot comming to Malmœ, and if you guys wanna be involved in them gigs comming then they need to show that they can deliver what they promise.
mvh Ian