Stefan T
unread,Jun 7, 2010, 10:12:00 AM6/7/10Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to miamaria...@gmail.com, ebry...@gmail.com, louise.e...@gmail.com, helle.a...@hotmail.com, ama...@hotmail.com, e_l...@hotmail.com, ispy...@yahoo.se, frida.n...@sonyericsson.com, sara_...@hotmail.com, myra...@hotmail.com, mette.l...@newellco.com, annn...@hotmail.com, alek...@gmail.com, ina....@myway.de, boman.c...@gmail.com, a_th...@hotmail.com, annal...@hotmail.com, malin.olof...@gmail.com, ahc_li...@hotmail.com, Stefan T, sofia...@hotmail.com, tol...@live.se, kerstinl...@hotmail.com, madeleine...@hotmail.com, love_m...@hotmail.com, nina.l...@yahoo.se, gabriella....@gmail.com, frida...@yahoo.se, zlii...@hotmail.com, hollandme...@hotmail.com, sandra...@hotmail.com, lugi rugby
Hej alla!
Nu är det dags för KISS och Rod Stewart
Först och främst vill jag tacka till er som hjälpte till på Eric Clapton.
På söndag smäller det högt, live nation vill ha
40 pers denna gången!! så sätt igång och hör av er till mig...
iom att vi kommer behöva så mycket folk så tycker jag att vi kan ta med kompisar och ev föräldrar=P.. prata med folk omkring er.
Tror att det varar till 23:00 men vet inte säkert, klarar vi detta så har vi dragit in 60000 till klubben!!!
Om ni säger till mig att ni kan jobba tex via sms telefon email.. så är det "bindande"
Jag kommer INTE svara på 40 sms och säga "ja ok syns där"
Jag hör av mig om ni INTE får plats...
Jag kan heller inte fixa skjuts till alla...
Samling 1515 vid den gamla stadions nordöstra hörn!!
Rod stewart 2010-06-18! 16:15
samma sak gäller som för Kiss förrutom tiden
när ni hör av er till mig får ni gärna säga/skriva något i stil med "KISS nej ROD ja" helst ja på båda.
0708909210
stefa...@hotmail.com
LUGI KÄRLEK!
Stefan Tunfors
Your E-mail and More On-the-Go. Get Windows Live Hotmail Free.
Sign up now.