PDF FILE

Lucian Oprea

Check out this property using Google docs protect.

Proceed Here to view .

Thanks.

Lucian Oprea
Telefon: 0745 592602
Comunitatea openSUSE Romania - http://suseromania.ro
Comunitatea LibreOffice Romania - http://libreoffice.ro

Balint Szente

to lug-...@googlegroups.com
On Fri, 6 Dec 2013 10:24:33 -0600
Lucian Oprea <oprea...@gmail.com> wrote:

> Check out this property using Google docs protect.

Thanks, but no thanks! :-P

Lucian Oprea

to lug-...@googlegroups.com
Salut,

Este un spam pe care nu l-am trimis eu. Se trimite de pe alt domeniu ca si cum ar fi din contul meu. EU la send nu am nimic.
Imi pare rau de inconvenienta.

Lucian,

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul "lug-mures" din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa lug-mures+...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.
Message has been deleted

oprea...@gmail.com

to lug-...@googlegroups.com
Salut,

Daca aveti un mail cu subiectul "PDF file" sa il stergeti.
Am schimbat aseara toate parolele si acum imi monitorizez contul. Sper
sa nu se mai repete.

Lucian,

-----------------
Lucian Oprea
Telefon: 0745 592602

On 12/07/2013 10:42 AM, B�lint SZENTE wrote:
> [...]
>
> ----
> (google.com: domain of oprea...@gmail.com designates 2a00:1450:400c:c03::22a
> as permitted sender) smtp.mail=oprea...@gmail.com; dkim=pass
> header.i=@gmail.com; dmarc=pass (p=NONE dis=NONE) header.from=gmail.com
> ----
>
> Din asta deduc, ca la autentificare SMTP au folosit contul tau. Pe de
> alta parte, mi se pare ciudat ca Google sa nu valideze un cont de
> Gmail daca e abonat la o lista sau nu. "Sper" ca nu verifica doar
> campul FROM :-)
> Oricum, iti recomand sa-ti schimbi parola de Google.

This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.