ubuntu jam martie 2013 (1-3 martie)

Adrian Marius Popa

to lug-...@googlegroups.com
Ubuntu Global Jam reprezintă o ocazie perfectă pentru comunitatea Ubuntu de a se întâlni și a lucra împreună în primul sfârșit de săptămână al lunii martie 2013 (1-3 martie) pentru îmbunătățirea Ubuntu.

http://ubuntu.ro/2013/02/07/ubuntu-global-jam/

ps : ne intalnim pentru un jam ?

propun backstage pe 2 martie

Adrian Marius Popa

to lug-...@googlegroups.com
Am pus evenimentul pe 2 martie la ora 14  , o sa sun astazi sa rezerv o masa de 6+ persoane pe sambata

Adrian Marius Popa

to lug-...@googlegroups.com
Am rezervat si masa  Deci e fixat evenimentul , pun si pe site

marius adrian popa

to lug-mures
maine daca veniti cu laptop sa aduceti si unul doua prelungitoare ca o
sa fim mai multi cu laptopuri

aduc si eu unul

2013/2/26 Adrian Marius Popa <map...@gmail.com>:
> --
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „lug-mures” din
> Grupuri Google.
>
> Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la
> acesta, trimiteţi un e-mail la adresa
> lug-mures+...@googlegroups.com.
> Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Alex Stanciu

to lug-...@googlegroups.com
Din păcate eu nu știu dacă ajung, era vorba să ajung pe la 6, dar am aflat că de pe la 7 este ceva chef și e plin BS-ul.

2013/3/1 marius adrian popa <map...@gmail.com>

--