lug meeting vineri ora 20 in backstage ?

Adrian Marius Popa

to lug-...@googlegroups.com
propunere pt meeting in backstage la orele 20

Cristian Gherman

to lug-...@googlegroups.com
suna interesant. ne adunam?

2012/10/11 Adrian Marius Popa <map...@gmail.com>
propunere pt meeting in backstage la orele 20

Cristian Gherman | Email: cristi....@gmail.com

Vizitati:  Stirimures.ro  |  Mandrivausers.roLug-Mures.org

Radu Potop

to lug-...@googlegroups.com
Cel mai probabil ajung si eu pe acolo, dar putin mai tarziu.

2012/10/11 Radu Potop <radu....@wooptoo.com>:
> Cel mai probabil ajung si eu pe acolo. Putin mai tarziu decat ora 20.

Tantos Silviu

to lug-...@googlegroups.com
Posibil sa ajung si eu intr-o scurta vizita dar nu promit :)

2012/10/11 Radu Potop <woo...@gmail.com>

Silviu Tantos - System Administrator

Adrian Marius Popa

to lug-...@googlegroups.com

On Thursday, October 11, 2012 11:10:53 PM UTC+3, Cristian Gherman wrote:
suna interesant. ne adunam?

2012/10/11 Adrian Marius Popa <map...@gmail.com>
propunere pt meeting in backstage la orele 20

--

Ne adunam atunci , ne intalnim dupa ora 20

Alex Stanciu

to lug-...@googlegroups.com
Keep in mind că de la 20:30 este meci. Poate e mai bine să suni acolo să
faci rezervare. Masa Liverpool, dacă e liberă. Știe Raul/Cipri care e
masa aia :)

Alex

Adrian Marius Popa

to lug-...@googlegroups.com

On Friday, October 12, 2012 12:04:53 PM UTC+3, Alex Stanciu wrote:
Keep in mind că de la 20:30 este meci. Poate e mai bine să suni acolo să
faci rezervare. Masa Liverpool, dacă e liberă. Știe Raul/Cipri care e
masa aia :)

Sun atunci , pe numarul de pe facebook

Mersi

Adrian Marius Popa

to lug-...@googlegroups.com
Am sunat si avem masa , o sa fie si meci deci ne vedem acolo

SZENTE Balint

to lug-...@googlegroups.com
Salutare!

Incerc sa ajung si eu, dar nu pot sa promit.

Balint