Site-ul IT-Events.RO

Attila-Mihaly Balazs

to lug...@googlegroups.com
Buna ziua!

Am creat in site care cred ca v-ar interesa: http://www.it-events.ro/. Scopul site-ului este ca sa fie o sursa centrala a evenimentelor IT (si in special evenimentelor grounds-up gen user groups) din Romania. Site-ul ruleaza pe o platforma open source si toate datele de pe el sunt disponibile sub o licenca open (CC-BY 3.0 RO).

M-ar bucura daca organizatia Dvs. ar participa pe acest site, adaugand evenimentele organizate pe el. Am creat un mic document care descrie pasii necesari pentru adaugarea unui eveniment pe site: https://docs.google.com/document/d/1wZlnPoIwR02J7WlKFaGQibTBfB3IGCSvV3ImjTA9uS4/edit

Avantajele adaugarii evenimentelor pe site ar fi:
- promovare catre un public mai larg (care este tehnic dar poate n-a auzit de organizatia Dvs)
- verificarea faptului ca evenimentul nu se suprapune cu alt evenimente din domeniu
- in viitor: promovarea evenimentului in publicatii scrise (o sa iau legatura cu publicatii de domeniu din tara ca sa le conving sa includa aceste informatii lunar)

Astept raspunsul Dvs.
Attila Balazs
dify...@gmail.com

PS. Site-ul este si o sa fie intotdeauna gratuit pentru organizatii non-profit gen LUG, JUG, PerlMongers, etc.