Spam-uri pe lista

Calin Miclaus

to LUG...@googlegroups.com
Noroc,

Am observat cateva spam-uri scapate pe lista, probabil de la useri (boti) inscrisi cand s-a / e spart CAPTCHA google.
Ar fi fain ca un moderator sa vada cine spameaza, si sa dea un ban sau sa ia alte masuri... ;)
Pe arlug, ne-am trezit cu aceeasi problema, si am lasat setarile pentru noii useri in felul urmator : oricine poate cere invitatie, un manager o poate aproba, primele mesaje sunt moderate pana cand nu i se schimba statutul noului user. Am vazut valuri de cereri de invitatii in unele perioade (20-30 intr-o zi e "recordul"), de la adrese clar generate dupa o anumita regula. Din cauza asta am taiat "anybody can join".

Daca va hotarati sa puneti inregistrare doar pe baza de aprobare, va previn ca toti managerii (am vazut ca sunt in procent destul de mare) vor primi emailuri, lucru care cu un filtru se rezolva destul de simplu. Mai deranjant e faptul ca in limba romana textul suna asa : "<email@address> vă invită să vă alăturaţi grupului LUG-Bn şi aşteaptă aprobare."

O zi buna
--
Calin Miclaus

Andi

to LUG-Bn
Servus, am vazut ca apar spam-uri. O sa ma ocup zilnic de filtrarea
lor. Deocamdata "anybody can join" :).

Numai bine.

Calin Miclaus a scris:

Calin Miclaus

to LUG...@googlegroups.com

2009/1/13 Andi <isale...@gmail.com>

Servus, am vazut ca apar spam-uri. O sa ma ocup zilnic de filtrarea
lor. Deocamdata "anybody can join" :).

Cum ? :)
O data trimis spam-ul, oricum ajunge in casutele membrilor. Ca-l stergi dupa aia de pe pagina, e alta poveste...
"Anybody can join" suna foarte libertin, dar in practica intra boti, indiferent ca vrei sau ca nu vrei. Si in mod sigur vei avea parte de spam
Just my $.02

--
Calin Miclaus

Andi

to LUG-Bn
In regula. Pentru un timp mesajele vor trebui aprobate inainte de
postare.

O zi calma.
Andi.

On 13 Ian, 14:14, "Calin Miclaus" <calin.micl...@gmail.com> wrote:

dominic

to LUG-Bn

un serviciu filtrare email ( antispam ) este cel oferit de cei de la
MessageLabs.
http://www.messagelabs.com.ro/produse/email/anti-spam
Serviciul a fost implementat la un prieten la birou in urma cu 2
saptamani iar din 100 spam-uri cate primea zilnic acum nu mai primeste
nici macar unul
Intrebarea mea a fost daca nu cumva sunt oprite si email-urile
importante cele ce nu fac parte din categoria SPAM si se pare ca astia
folosesc o tehnologie speciala Skeptic
si nu au probleme de genul asta.
Pe site-ul lor apar foarte multe servicii foarte interesante din punct
de vedere al securitatii pe internet.
Foarte intresat este serviciul de criptare date: e cam asa cica ai un
certificat instalat pe o statie si un alt certificat pe alta statie
poti comunica in
siguranta intre cele 2 statii dar totodata cele 2 statii isi pot
trimite si virusi intre ele si atunci cei de la MessageLabs au
conceput o criptare canal-date intre statii si totodata si scanarea
datelor trimise de la o statie la alta, super tare.
Acum nu stiu exact daca e disponibil si pentru persoane fizice dar as
fi curios ce pret are.
Mai foloseste cineva acest serviciu?
Ce parere aveti despre aceste servicii denumite SAAS.
Multumesc