[IMPORTANT] Pentru comunitatea utilizatorilor Linux din Bistrița

Răzvan Sandu

Feb 7, 2010, 5:49:04 AM2/7/10
to LUG-Bn
Salut tuturor,

Împreună cu câțiva prieteni, încerc să fac o sistematizare a
grupurilor de utilizatori Linux răspândite prin țară, cu scopul
declarat de a:

- ne cunoaște mai ușor între noi, a ne împrieteni (suntem în situația
hilară de a „nu ști stânga ce face dreapta”)

- nu duplica eforturile și proiectele de dezvoltare/programare/
promovare a GNU/Linux

- a ne pune mai ușor în legătură cu comunitatea internațională (FSFE,
OSOR.EU, OpenOffice.org, etc.)

Lista pe care am reușit să o alcătuim până acum este prezentată la:

http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

Grupul Utilizatorilor Linux din Bistrița nu apărea pe această listă -
l-am adăugat eu azi ;-)

După modelul altor grupuri din țară, vă propun și crearea unui grup
LinkedIn care să reunească utilizatorii Free Software din Bistrița.
Pentru asta, aș avea nevoie de colaborarea unui membru al grupului,
care să posede cont pe rețeaua profesională LinkedIn. Ar putea să mă
contacteze pe e-mail privat ?

Cu prietenie,
Răzvan Sandu

Tudor Pop

Feb 7, 2010, 7:36:16 AM2/7/10
to lug...@googlegroups.com
Eu sunt unul dintre ei dar nu stiu daca cel mai in masura.
Pana una alta eu voi fi persoana de contact.

2010/2/7 Răzvan Sandu <rsand...@gmail.com>

--
Ati primit acest mesaj deoarece sunteti abonat la Google Groups grup "LUG-Bn" .
 Pentru a vă adresa acestui grup, trimiteţi email la LUG...@googlegroups.com