Codificarea standardizată a setului de caractere

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
Salut,

Nu știu câtă lume e la curent cu legea asta, însă părerea mea e că
trebuie respectată.
Am dat o raită pe cjbn.ro si isjbn.ro ca să constat că legea e
încălcată în stil mare și la vedere.

http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_codificarea_standardizata_caractere_electronice.php
Rezumat: amendă 3000RON - 5000RON

Mai mult ambele instituții distribuie documente într-un format
proprietar și nu se ia în considerare tendința UE de a impune
OpenDocument în administrație.

Pentru că știu că pe listă sunt câtiva oameni din instituții publice
vă rog să studiați adresele de mai jos

Standardul ISO pentru documente
http://www.iso.org/iso/iso_catalogue/catalogue_tc/catalogue_detail.htm?csnumber=35707

Implementarea acestuia în UE
http://www.eionet.europa.eu/software/opendocument

O scurtă prezentare a standardului și a aplicaților în limba română
http://ro.wikipedia.org/wiki/OpenDocument

Acestea fiind spuse vă invit să utilizați suita OpenOffice.org
distribuitâ gratuit care generează documente în format OpenDocument
Puteți descărca aplicația de la următoarea adresă

http://ro.openoffice.org/

sau puteți folosi un modul pentru suita Microsoft Office de la adresa

http://www.sun.com/software/star/odf_plugin/whats_new.jsp#odfplugin1.2

Numai bine,
Alin Rus

--
*NOTĂ:* Eventualele fișiere .odt, .ods, .odp, .odb, etc. atașate acestui
mesaj sunt documente în *noul format ISO OpenDocument (ISO/IEC

Gyorgy Elod

to LUG...@googlegroups.com
In principiu ISJBN are softurile respective: Wingoz, MS Office cu licenta de grup de la microsoft, si altele, iar pdf-urile de obicei vin de la minister sau softurile de scanner pot scana in format pdf, asta ca sa nu te ambalezi la partea asta... deci is acoperiti la faza asta... inclusiv scolile...
N-o lua in nume de rau, dar 99% din personalul didactic habar n-are ca de exemplu Word e parte din suita Office, asa ca mno.... :D